شناسهٔ خبر: 31216548 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

اميدواريم طرح هاي هرمزگان تا پايان دولت به بهره برداري برسد

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - بندرعباس - ايرنا - رييس جمهوري اسلامي ايران گفت: برنامه ها و طرح هاي مهمي در دولت يازدهم و دوازدهم در استان هرمزگان اجرا شده که اميدواريم پيشرفت مناسبي داشته و تا پايان دولت دوازدهم به بهره برداري برسد.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام والمسلمين حسن روحاني روز يکشنبه در بدو ورود به هرمزگان در فرودگاه بندرلنگه در جمع خبرنگاران افزود: بسيار خوشحالم که امروز و فردا (يکشنبه و دوشنبه) به مدت دو روز در خدمت و محضر مردم عزير و مرزدار استان هرمزگان هستيم.
وي بيان کرد: در آغاز سفر براي ديدار مردم بسيار خوب منطقه بندرلنگه هرمزگان به خدمت آنها رسيديم و بعد از آن بهره برداري و عمليات احداث چندين طرح مهم و اقتصادي در بندرعباس انجام مي شود.
رييس جمهوري اسلامي ايران و شماري از اعضاي هيات دولت تدبير و اميد روز يکشنبه از طريق فرودگاه بندرلنگه وارد اين شهرستان شدند و تا دقايقي ديگر در ورزشگاه تختي اين شهر با مردم غرب هرمزگان ديدار مي کنند.
رييس جمهوري و هيات همراه روزهاي يکشنبه و دوشنبه 28 و 29 بهمن جاري مهمان مردم هرمزگان هستند.
استاندار هرمزگان اعلام کرده است که 40 طرح اقتصادي با اعتبار 60 هزار ميليارد ريال در سفر دو روزه رييس جمهوري در اين استان به بهره برداري مي رسد.
شرکت در نشست شوراي اداري هرمزگان از ديگر برنامه هاي سفر رييس جمهوري به اين استان است.
روز دوم سفر رييس جمهوري به هرمزگان نيز با بهره برداري از طرح هاي نيروي دريايي و به آب اندازي زير دريايي آغاز مي شود.
همچنين بهره برداري از طرح هاي ويديو کنفرانسي جهاد کشاورزي و راه و شهرسازي روز دوشنبه با حضور رييس جمهوري انجام مي شود.
شهرستان هاي بندر لنگه، بستک و پارسيان در غرب بندرعباس و استان هرمزگان قرار دارند.
به گزارش ايرنا، وزراي نفت، اطلاعات، جهاد کشاورزي، نيرو، کشور و دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح و رييس دفتر رييس جمهوري، دکتر روحاني را در اين سفر همراهي مي کنند
7195/2094 /6048
انتهاي پيام /*

برچسب‌ها:

نظر شما