شناسهٔ خبر: 31214076 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

تکمیل خدمات فرودگاه‌ها به نمازگزاران اهل تسنن

کانون خبرنگاران نبأ ــ رئیس ستاد اقامه نماز شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: وضوخانه‌ها در ترمینال فرودگاه‌های شهرهای بوشهر، زاهدان، عسلویه، سنندج و گرگان ویژه مسافران نمازگزار اهل سنت تکمیل و تجهیز شده‌اند.

صاحب‌خبر -

تکمیل خدمات فرودگاه‌ها به نمازگزاران اهل تسنن

محمد عباسی، مشاور مدیرعامل و رئیس ستاد اقامه نماز شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در حاشیه آئین جشن بندگی نومکلفان فرزند کارکنان و افتتاح نمازخانه اداره کل فرودگاه‌های استان بوشهر در گفت‌و‌گو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ با اشاره به اینکه پدران و مادران نقش اساسی در تربیت فرزندان دارند، بیان کرد: تشویق‌ و ترغیب‌ باید جایگزین بینش‌های ناصحیح در خانواده‌ها شود.

بهسازی 11 هزار متر مربع فضای برگزاری نماز در قالب 375 نمازخانه

رئیس ستاد اقامه نماز شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اعلام اینکه فضای موجود نمازخانه‌های فرودگاه‌ها بهسازی شده و یا در حال تجهیز است، اظهار کرد: 11 هزار متر مربع فضای برگزاری نماز در قالب 375 نمازخانه در فرودگاه‌های کشور ویژه مسافرین پروازی و کارکنان ادارای آماده بهره‌برداری شده است.

تعامل مستمر 52 امام جماعت با ستاد اقامه نماز فرودگاه‌ها

وی با اشاره به اینکه طرح جامع بهسازی فضای نماز در 54 فرودگاه وابسته به شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در حال اجرا است، گفت: 52 نفر امام جماعت در بحث نماز و انجام برنامه‌های فرهنگی، بیان احکام و مسائل عقیدتی با ستاد اقامه نماز فرودگاه‌ها در استان‌ها ارتباط مستمر دارند و در این فرودگاه‌ها مستقر هستند و دوره‌های آموزشی را ویژه خانواده و فرزندان کارکنان برگزار می‌کنند.

تکمیل خدمات فرودگاه‌ها به نمازگزاران اهل تسنن

عباسی در پایان به تشریح دستاوردهای خدمات راهبردی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در این چهار دهه انقلاب پرداخت و اشاره کرد: وضوخانه‌ها نیز در ترمینال فرودگاه‌های شهرهای بوشهر، زاهدان، عسلویه، سنندج و گرگان ویژه مسافران نمازگزار اهل سنت تکمیل و تجهیز شده‌اند.

حامد فکوری

نظر شما