شناسهٔ خبر: 31211500 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده سپاه سرپلذهاب؛

اقدام کورکورانه گروهک تروریستی تحت حمایت استکبار محکوم است

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، فرمانده سپاه ناحیه سرپلذهاب در پیامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی زاهدان ، شهادت جمعی از پاسداران مدافع وطن را تبریک و تسلیت گفت.

دراین پیام آمده است:

شهادت و مجروح شدن جمعی از پاسداران رشید سپاه اسلام و مدافعان امنیت وطن نشان داد که عملکرد مردم ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن درخشان بوده و این حضور پرشور ، گسترده و با بصیرت مردم موجب خشم و عصبانیت دشمنان نظام و انقلاب شده است تا به خیال خام خود باتلاشی مذبوحانه از انقلابی بودن مردم و حضور حماسی آنها در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن انتقام گرفته باشند .
این اقدام کورکورانه گروهک تروریستی تحت حمایت استکبار برای ناامن کردن و ایجاد تفرقه در کشور با بصیرت و هوشیاری ملت بزرگ و ولایتمدار ایران اسلامی به اهداف کور خود نخواهد رسید.
راه سرخ شهادت همواره راه پرافتخار فرزندان انقلاب اسلامی در سپاه پاسداران و سایر قوای مسلح کشور بوده و دراین راه باافتخار و سربلندی قدم برداشته اند.

اینجانب ضمن محکوم نمودن این اقدام تروریستی شهادت جمعی از پاسداران و مدافعان وطن را به محضر رهبری انقلاب (مدظله العالی) مردم ایران اسلامی و خانواده های معزز شهداء تبریک و تسلیت گفته و شفای عاجل مجروحین را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

نظر شما