شناسهٔ خبر: 31205599 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پیگیری سوژه مردم: یک‌سره شدن درمانگاه رستاق

فارس من| شبانه‌روزی شدن درمانگاه رستاق در انتظار تصویب وزارت بهداشت

سرپرست شبكه بهداشت داراب گفت: برای شبانه‌روزی شدن درمانگاه رستاق درخواست داده‌ایم، مراحل اداری انجام شده و منتظر مصوبه وزارت بهداشت و درمان هستیم که در صورت تصویب اقدام به جذب نیرو خواهیم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مخاطب سامانه «فارس من» سوژه‌ای را با عنوان «درخواست شبانه‌روزی نمودن درمانگاه رستاق» به ثبت رسانده و نوشته است: «با توجه به جمعیت بالای شهر رستاق از توابع شهرستان داراب استان فارس و فاصله زیاد آن با مرکز شهرستان داراب، طی چند سال اخیر بیماران زیادی برای مداوا در طول مسیر به دلیل دیر رسیدن یا به دلیل تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست داده‌اند و این جای تأسف و تأثر دارد. آمار مراجعات بسیار بالا، جمعیت زیاد، وسعت دهستان، مشکلات جاده‌ای، درخواست‌های مکرر مردم دلایل محکم و متقن برای محقق شدن این امر است. توقع مردم شهر رستاق با توجه به اینکه از دهستان کوهستان نیز به این شهر مراجعه می‌کنند این است که مسؤولان با همت خود، درصدد شبانه‌روزی کردن این درمانگاه برآیند تا بتوان رضایت حداکثری مردم را سبب شد.»

در این راستا سرپرست شبکه بهداشت داراب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز با بیان اینکه ما برای ارائه خدمات بهتر تلاش می‌کنیم اما دولت نیز با تنگناهایی مواجه است، اظهار داشت: برای شبانه‌روزی شدن درمانگاه رستاق درخواست داده‌ایم، مراحل اداری انجام شده و منتظر مصوبه وزارت بهداشت و درمان هستیم که در صورت تصویب اقدام به جذب نیرو خواهیم کرد.

قاسم زاهدانی ادامه داد: پزشک خانواده و اورژانس 115 در منطقه رستاق مستقر هستند و برای شهرستان داراب نیز احداث چند مرکز درمانی را درخواست کرده‌ایم.

وی افزود: رستاق دیگر روستا نیست و با تبدیل شدن آن به شهر خدمات درمانی مورد نیاز نیز ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما