شناسهٔ خبر: 31205207 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

با وجود بارش شدید برف؛

پروازهای فرودگاه بین‌المللی تبریز طبق برنامه انجام می‌شود

مدیرکل فرودگاههای استان آذربایجان شرقی گفت: با وجود بارش سنگین برف و برودت هوای شدید، باند فرودگاه تبریز باز و پروازهای برنامه ای بصورت منظم در حال پرواز است.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج به نقل از فارس ،  مصطفی صفایی از آماده بودن فرودگاه تبریز و باند آن برای نشست و برخاست هواپیماها خبر داد و اظهار داشت: با وجود بارش سنگین برف که از ساعت 5 بامداد امروز شنبه 27 بهمن  آغاز شده، عملیات برف روبی، اوره پاشی، یخ زدایی  و تردد خودروهای سنگین روی باند با تلاش پرسنل اداره آتش نشانی و هدایت زمینی و خدماتی آغاز شده و باند فرودگاه تبریز آماده انجام پروازها است.

وی در توضیح پروازهایی که از اول بارش برف در فرودگاه تبریز انجام پذیرفته اند گفت: یک پرواز شرکت هواپیمایی آتا در مسیر تهران ، 2 پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایر در مسیر تهران، 2 پرواز شرکت هواپیمایی ایرتور در مسیر تهران ، 2 پرواز شرکت هواپیمایی قشم در مسیر تهران و بالعکس انجام پذیرفته است.

صفایی افزود: مسافران محترم قبل از عزیمت به فرودگاه می توانند تمام اطلاعات پرواز خود را از طریق شماره تلفن 199 یا 35234701 و 4 دریافت و برای حضور در فروگاه برنامه‌ریزی کنند.

در 6 ماهه نخست امسال روزانه 50 پرواز با 44 پرواز داخلی و 6 پرواز خارجی از فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز در مسیرهای خارجی به هامبورگ، استانبول، نجف، بغداد و مدینه و پروازهای داخلی به مسیرهای تهران، مشهد، اصفهان، اهواز، شیراز،  بندرعباس، عسلویه، کیش، رشت و کرمان  صورت گرفته است.

انتهای پیام /

نظر شما