شناسهٔ خبر: 31201727 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نماینده ماکو در موافقت با کلیات لایحه بودجه ۹۸:

معافیت های مالیاتی تا سقف حقوق های سه میلیون تومانی تصویب شود

شریف پور ضمن استقبال از مصوبه مجلس برای تعیین معافیت های مالیاتی برای حقوق های تا دو میلیون و ۷۵۰ هزار تومان گفت: پیشنهاد می شود نمایندگان در تصویب بودجه ۹۸ این سقف را تا سه میلیون تومان برسانند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، «عین الله شریف پور» در موافقت با کلیات لایحه بودجه 98 گفت: در این لایحه با مسئله فشار بر فروش نفت مواجه هستیم که اگر بتوانیم آنچه را دولت پیش بینی کرده محقق کنیم بسیار موفق خواهیم بود.

 

نماینده مردم ماکو، چالدران و پلدشت با بیان اینکه دولت برای جبران کاهش صادرات نفت باید به افزایش درآمد مالیات توجه کند، تصریح کرد: در این میان درآمدهای مالیاتی می تواند با مبارزه با فرارهای مالیاتی افزایش یابد نه اینکه قیمت مالیات ها بیشتر شود.

 

وی در ادامه از نمایندگان خواست تا با کلیات لایحه بودجه 98 موافقت کنند و توضیح داد: باید در این زمینه از یک راهبرد بینابینی و دور از افراط و تفریط گام برداریم و به این نکته توجه داشته باشیم نمایندگان مجلس نیز در کمیسیون تلفیق به پالایش این لایحه پرداخته اند.

 

شریف پور در ادامه افزایش اعتبارات لایحه بودجه 98 از هفت هزار میلیارد تومانی بودجه 97 به هشت هزار و 400 میلیارد تومان را یکی از مزیت های این لایحه دانست و تصریح کرد: این گام از سوی دولت برای رفع فقر مطلق برداشته شده و انتظار می رود مجلس نیز با دولت در این مسیر همراهی کند.

 

نماینده مردم ماکو افزایش سقف معافیت های مالیاتی برای حقوق های دو میلیون و 750 هزار تومان را گام مهم و مثبتی دانست و تاکید کرد: پیشنهاد می شود برای سال آینده نمایندگان مجلس معافیت های مالیاتی را برای حقوق های تا سه میلیون تومان به تصویب برسانند که این مسئله متناسب با حقوق و دستمزدها باشد.

 

وی در پایان تقویت بودجه دفاعی و توجه به بسیج برای همراهی دولت در رسیدگی به مناطق محروم را یکی دیگر از نکات مثبت لایحه بودجه 98 دانست و گفت: با توجه به تهدیدات صورت گرفته علیه کشور برای تامین امنیت و دفاع از کشور این نکته بسیار تاثیرگذار خواهد بود./

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما