شناسهٔ خبر: 31199427 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

آتش زدن پرچم نشان اعتراض به نماد استکباری آمریکا است/با ملت آمریکا مشکلی نداریم

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: پرچم آمریکا و اسرائیل نماد استکبار در نظام سلطه است و خیلی از کشورها و ازجمله کشورهای آمریکای جنوبی وقتی می‌خواهند مبارزه با استکبارستیزی داشته باشند پرچم آمریکا را به آتش می‌کشند و زیر پا می‌گذارند این حرکت اعتراض به نماد سلطه و استکباری آمریکا است.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام‌ سید محسن محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ورامین در خصوص پاک کردن پرچم اسرائیل و آمریکا در شهرستان پاکدشت اظهار داشت: در خصوص پاک کردن پرچم آمریکا که چه کسی دستور داده چنین کاری صورت گیرد بی‌اطلاع هستم و نیاز به بررسی دارد؛ آن چیزی که قابل‌بیان است و مشق، روش و منش انقلابی ما است که مبارزه با استکبار و امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب نیز بر این موضوع تأکید دارند.

محمودی گفت: کسانی که فکر می‌کنند آتش زدن پرچم آمریکا و یا زیر پا قرار دادن آن توهین به ملت آمریکا است، شدیداً در اشتباه هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران یادآور شد: این موضوع نیز قبلاً وجود داشت که می‌گفتند چرا مرگ بر آمریکا گفته می‌شود، چرا به ملت آمریکا توهین می‌شود، مرگ بر آمریکا مرگ بر ترامپ است یعنی مرگ بر پمپئو است.

وی افزود: افرادی که با ادبیات سیاسی و انقلابی ایران آشنا هستند خوب می‌دانند مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر سردمداران آمریکا است و ما با ملت آمریکا مشکلی نداریم.

محمودی تصریح کرد: پرچم آمریکا و اسرائیل نماد استکبار در نظام سلطه است و خیلی از کشورها و ازجمله کشورهای آمریکای جنوبی وقتی می‌خواهند مبارزه با استکبارستیزی داشته باشند پرچم آمریکا را به آتش می‌کشند و زیر پا می‌گذارند این حرکت اعتراض به نماد سلطه و استکباری آمریکا است.

وی بیان داشت: ملت آمریکا نیز از دسته دولت‌مردان خود ناراضی هستند و این امر را چندین چند بار اعلام کردند.

این مسوول با بیان اینکه فرهنگ مبارزه با نماد استکبار جهانی آتش زدن پرچم آمریکا بوده و خاص ملت ایران نیست، تصریح کرد: آتش زدن پرچم آمریکا و زیر پا گذاشتن آن مختص نظام استکباری در جهان است و باید این امر در جهان نهادینه شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران تأکید کرد: فرهنگ روشنگری باید در دستور کار قرار گیرد و به افرادی که اعلام می‌کند آتش زدن پرچم آمریکا توهین به ملت آمریکا است شدیداً اشتباه می‌کنند چراکه این امر نماد مبارزه با استکبارستیزی در جهان مرسوم شده است.

محمودی خاطرنشان کرد: نیروهای انقلابی با این امر آشنا هستند و یک جریان نوظهور نیست و نباید چنین اقداماتی در راستای پاک کردن پرچم آمریکا و اسرائیل جنایتکار صورت گیرد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/خ۳۰

نظر شما