شناسهٔ خبر: 31198723 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

در گفت‌وگو با فارس مطرح شد

ضرورت آشنایی جوانان نسل‌‌های کنونی با ارزش‌ها و گفتمان فرهنگی انقلابی

داور جشنواره «پلاک سرخ» گفت: هنرمندان ما در عرصه‌های ارزشمندی چون دفاع مقدس و گفتمان فرهنگی انقلاب می‌توانند کارهایی کنند تا هنر ناب و اصیل را به نمایش بگذارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، بر اساس حکمی از محمدعلی جلیلی دبیر پنجمین جشنواره تئاتر «پلاک سرخ» فرزاد حاتمیان به عنوان یکی از داوران این جشنواره انتخاب شد.

حاتمیان در گفت وگو با فارس عنوان کرد: سالیان سال است که با ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر و محمدعلی جلیلی همکاری‌های هنری دارم و خوشحالم که داور این جشنواره هستم. می‌دانم که هنرمندان این ناحیه از دیرباز شور و شوق زیادی دارند و در هنرهای نمایشی همیشه حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

وی در ادامه افزود: عرصه فرهنگی در حال حاضر تحت تاثیر فضای مجازی و رسانه‌ای قرار دارد و به نظرم باید هنرمندان ما در عرصه‌های ارزشمندی چون دفاع مقدس و ارزش‌های اصیل و گفتمان فرهنگی انقلاب بتوانند هنرنمایی کنند تا هنر ناب و اصیل را به نمایش بگذارند.

حاتمیان اظهار داشت: جوانان نسل‌های آخر انقلاب باید بیشتر از ارزش‌های بدست آمده انقلاب آشنا شوند و بهترین راه برای رسیدن به این هدف هنر و بیان هنرمندانه است.

حاتمیان در ادامه افزود: آرامش و امنیتی که در جامعه هست مدیون جانفشانی و ایثار شهیدان قبل از انقلاب و زمان دفاع مقدس و حال حاضر هست. بدخواهان ایران میخواهند این موضوع فراموش شود ولی هنرمندان و مردم همیشه قدردان هستند و با هنرنمایی خودشان یاد آنها و ارزش‌های آنها را زنده نگه می‌دارند.

وی در پایان گفت:‌ خوشحالم که بخش استندآپ و نقالی در این دوره به بخش‌های جشنواره پلاک سرخ اضافه شده تا بتوان به زبان طنز و زبان نقالی مطالب ارزشمند را به مخاطب بیان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما