شناسهٔ خبر: 31198304 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

طرح نظارت نوروزي بر محصولات غذايي از اواخر بهمن آغاز مي‌شود

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا- مدير نظارت بر مواد غذايي دانشگاه علوم پزشکي مشهد گفت: طرح نظارت نوروزي بر توليدکنندگان مواد غذايي از اواخر بهمن تا پس از تعطيلات سال جديد اجرايي مي شود.
به گزارش خبرگزاري آريا از مشهد، علي اصغر اسماعيل زاده، مدير نظارت بر مواد غذايي دانشگاه علوم پزشکي مشهد صبح امروز 27 بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران در دانشگاه علوم پزشکي مشهد اظهار کرد: طبق برنامه ريزي انجام شده همزمان با نزديک شدن به ايام سال جديد طرح ويژه نظارت بر توليدکنندگان و عرضه کنندگان مواد غذايي، آرايشي و بهداشتي با عنوان«بسيج سلامت نوروزي» اجرايي مي شود.
وي افزود: در اين طرح بازديد هاي مشترکي با حضور کارشناسان نظارت بر موادغذايي، علوم پزشکي وکارشناسان بهداشت محيط از انبارهاي نگهداري مواد غذايي، آشاميدني انجام شده و در صورت وقوع تخلف طبق قانون با متخلفان برخورد خواهد شد.
مدير نظارت بر مواد غذايي دانشگاه علوم پزشکي مشهد بيان کرد: همچنين در اين طرح کارشناسان نظارت بر مواد غذايي،آشاميدني،آرايشي و بهداشتي معاونت غذا و دارو بر فعاليت واحدهاي توليدي مواد غذايي،آشاميدني،آرايشي و بهداشتي نظارت بيشتري خواهند داشت.
اسماعيل زاده گفت: تيم هاي بازرسي در سه شيفت کاري در بازه هاي زماني تعيين شده از مراکز توليد و توزيع موادغذايي بازديد فني و بهداشتي خواهند داشت.
وي اظهار کرد: اين طرح از اواخر بهمن ماه سال جاري آغاز شده و بازرسي ها به صورت مستمر تا پايان تعطيلات نوروزي ادامه خواهد داشت.

نظر شما