شناسهٔ خبر: 31196805 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

قاسمی نژاد: پرسپولیس را شکست دهیم، قهرمان جام حذفی می‌شویم

هافبک تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: اگر موفق به شکست پرسپولیس شویم، قطعا قهرمان می‌شویم و امیدوارم در مقابل حریف هم مانند دو بازی قبلی جام حذفی به برتری برسیم.

صاحب‌خبر -

امین قاسمی نژاد، هافبک تیم فوتبال پدیده مشهد در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار تیمش مقابل پرسپولیس در چارچوب رقابت های جام حذفی بیان کرد: جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد و ۲ تیم ریسک کمتری را نسبت به بازی‌های لیگ برتر خواهند داشت. گل زدن در رقابت‌های جام حذفی بسیار سخت است و بازی‌های تیم ما و پرسپولیس نیز هر ۴ روز است که کار را سخت می‌کند.

او افزود: شرایط بدنی ۲ تیم ایده آل نیست، اما نگاه ویژه‌ای به این بازی داریم و اگر موفق به شکست پرسپولیس شویم، قطعا قهرمان می‌شویم. امیدوارم در مقابل حریف هم مانند دو بازی قبلی جام حذفی به برتری برسیم و راهی مرحله نیمه نهایی شویم.

قاسمی نژاد درباره داوری بازی با پرسپولیس ادامه داد: علیرضا فغانی داور خوبی است، اما مسئولان پرسپولیس اگر یک بازی نتیجه نگیرند، فشار روی داوران می‌گذارند. در بازی گذشته مقابل صنعت نفت آبادان می‌توانستیم پیروز شویم، اما داور گل صد در صد درست ما را نگرفت تا بازی صفر بر صفر شود. تیم خوبی داریم که آماده بازی می‌شویم و همانطور که گفتم اگر پرسپولیس را شکست دهیم، به طور قطع قهرمان لیگ خواهیم شد.

هافبک تیم فوتبال پدیده مشهد در مورد دریافتی شان گفت: با حضور مالک جدید، دریافتی به ۵۰ درصد رسید، اما همچنان مطالباتی از سالیان قبل داریم. به دلیل فشردگی بازی‌های لیگ و جام حذفی هنوز جلسه رسمی با مسئولان باشگاه نداشتیم، اما مشکلی نیست و همکاری می‌کنیم.

وی در پایان گفت: توقعات از پدیده مشهد بالا رفته و پس از اینکه مقابل صنعت نفت آبادان به تساوی رسیدیم، هر کسی به خودش اجازه صحبت کردن درباره تیم را می‌دهد که درست نیست. یحیی گل محمدی یکی از بهترین مربیان ایران است و می‌تواند در تیم ملی فعالیت کند. امیدوارم بتوانیم پرسپولیس را در جام حذفی شکست دهیم و به مرحله بعد جام حذفی برسیم.

بیشتر بخوانید:

زمان نشست خبری پرسپولیس و پدیده اعلام شد

کاپیتان پرسپولیس به دیدار مقابل پدیده می‌رسد/ مصدومیت ربیع خواه برطرف شد

تاریخ برای پرسپولیس تکرار می شود

انتهای پیام/

اظهارات امین قاسمی نژاد درباره دیدار پدیده مقابل پرسپولیس

نظر شما