شناسهٔ خبر: 31196118 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رفعتی: خورشیدی اشتباهی مرتکب نشد تا از استقلالی ها عذرخواهی کند/ تیم ها اجازه صدور بیانیه ندارند

رئیس دپارتمان داوری گفت: خورشیدی داور بازی اشتباهی مرتکب نشد تا از تیم استقلال عذرخواهی کند.

صاحب‌خبر -

داود رفعتی رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره داوری بازی استقلال و تراکتورسازی اظهار کرد: داور این بازی اشتباه تاثیرگذاری نداشت و به خوبی از عهده قضاوت این بازی برآمد. همچنین دژاگه بعد از زدن گل به سمت هواداران خود رفت و باعث تحریک تماشاگران نشد و شادی گلش هیچ اشکالی نداشت تا داور به او کارت زرد بدهد. 

او درباره اظهارات شفر (سرمربی استقلال تهران) مبنی بر اینکه داور بازی بعد از پایان بازی از تیم استقلال عذرخواهی کرده است، گفت: این موضوع صحت ندارد و خورشیدی داور بازی اشتباهی مرتکب نشده بود که از تیم استقلال عذرخواهی کند. همچنین داوران اجازه ندارند تا بعد از بازی عذرخواهی کنند. 

داوران اشتباه تاثیرگذاری در هفته هجدهم نداشتند 

رفعتی درباره عملکرد داوران هفته هجدهم فوتبال گفت: قضاوت همه داوران در این هفته عالی بود و اشتباه تاثیرگذاری نداشتند و نمره خوبی هم گرفتند. 

 برای استفاده از سیستم VAR در دربی سرخابی ها تلاش می کنیم 

رئیس دپارتمان داوری درباره وضعیت استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی (VAR ) بیان کرد: ما همه تلاش خود را می کنیم که در بازی دربی سرخابی ها در فروردین ماه از سیستم کمک داور ویدیویی استفاده کنیم. 

او درباره صدور بیانیه ها تاثیری بر عملکرد داوران دارد، گفت: صدور بیانیه ها تاثیری بر عملکرد داوران ندارد اما تیم ها اجازه صدور بیانیه ندارند و  هر تیمی که این کار را انجام بدهد  پرونده اش را به کمیته انضباطی ارجاع می دهیم تا این کمیته رسیدگی کند.

 بیشتر بخوانید: 

دژاگه: با یکدلی ۳ امتیاز بازی برابر استقلال را کسب کردیم/ عکس‌های حضور هواداران تبریزی را برای دوستانم ارسال کردم

جدال نفسگیر شاگردان شفر و لینکرز در تبریز/ تقابل فرکی و تیم سابق در تهران

الماس‌های سیاه در تبریز می‌درخشند/ سرخابی‌های ایران با نیمکت‌های اروپایی

انتهای پیام/ 

اظهارات رئیس دپارتمان داوری فوتبال کشورمان

نظر شما