شناسهٔ خبر: 31193298 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بازتاب برگزاری تورنمنت جام مکران در سایت فدراسیون جهانی بوکس+سند

برگزاری تورنمنت بین المللی بوکس جام مکران در سایت فدراسیون جهانی بوکس بازتاب داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، نخستین دوره تورنمنت بین‌المللی بوکس جام مکران از سوم تا نهم اسفند ماه به میزبانی استان سیستان‌وبلوچستان و در منطقه آزاد چابهار برگزار خواهد شد. این دوره از مسابقات به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با حضور 7 تیم خارجی فیلیپین، قزاقستان، ترکمنستان، هند، سوریه، پاکستان و مجارستان به مدت 7 روز برگزار خواهد شد.

 


در بخشهایی از سایت (آیبا) آمده است:پس از اینکه میزبانی تورنمنت جام مکران در ایران قطعی شد، سایت فدراسیون جهانی بوکس در این باره نوشت:

فدراسیون بوکس ایران قرار است از پنج شنبه 2 اسفندماه تا 11 اسفندماه، میزبان تورنمنت بین المللی جام مکران در سیستان و بلوچستان و در چابهار باشد و این رقابت ها قرار است در بخش مردان برگزار شود. یکی از اهداف برگزاری این رقابت‌ها برای آماده سازی بوکسورهایی است که می‌خواهند در مسابقات قهرمانی آسیا حضور پیدا کنند، در این رقابت‌ها بیش از 206 بوکسور از چند کشور خارجی حضور خواهند داشت.

در بخش دیگری از این گزارش آمده است:

طبق برنامه ریزی فدراسیون بوکس ایران، قرار است به مدال آوران در این مسابقات پاداش خوبی داده شود. ضمن اینکه تیم‌های حاضر در این مسابقات حداکثر با 10 بوکسور می‌توانند شرکت کند.

تمام هزینه رفت و برگشت برعهده تیم‌های شرکت کننده است، اما فدراسیون بوکس ایران هزینه محل اسکان و حمل و نقل در داخل ایران را برعهده گرفته است. تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها می‌توانند چهار همراه به غیر از 10 بوکسور خود داشته باشند.

انتهای پیام/س

نظر شما