شناسهٔ خبر: 31190431 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

در هنگام تحویل سال جدید انجام می شود

حضور کاروان راهیان نور مسجد فیروزآبادی بر «یادمان شهدای هویزه»

تختی‌پور گفت: ثبت‌نام کاروان زیارتی راهیان نور، از ۲۰ تا ۳۰ بهمن ماه در مسجد فیروزآبادی انجام می‌شود.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام «مجتبی تختیپور» در گفت‌وگو با خبرنگار مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه کاروان زیارتی راهیان نور به منظور بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور در دوران دفاع مقدس، یکی از اقدامات فرهنگی سازنده است، گفت: مسجد فیروزآبادی شهر ری همه ساله از داوطلبان حضور در کاروان زیارتی راهیان نور، ثبت نام به عمل می آورد.

 

امام جماعت مسجد فیروزآبادی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «راهیان نور یک سنت حسنه است» افزود: ثبت نام کاروان زیارتی راهیان نور از سوی مساجد، می تواند موجب انتقال معنویت این کاروان ها به مساجد و استفاده معنوی نمازگزاران و اهالی مساجد از این فضا شود.

 

وی خاطرنشان کرد: ثبت نام کاروان زیارتی راهیان نور، از 20 تا 30 بهمن ماه، پس از اقامه نماز مغرب و عشا در دفتر مسجد فیروزآبادی انجام می شود.

 

 

وی اضافه کرد: کاروان زیارتی راهیان نور سراج و کسانی که از طریق مسجد فیروزآبادی برای حضور در این کاروان ثبت نام کنند، زمان تحویل سال در یادمان شهدای هویزه حضور خواهند داشت.

 

تختی پور در ادامه با اشاره به فعالیت «مهد قرآن نور» با مدیریت کانون فرهنگی تبلیغی راوی نور، گفت: این مهد کلاس های حفظ قرآن، نقاشی، ورزش، قصه های قرآنی، آموزه های دینی و کاردستی را همه روز برگزار می کند.

 

 

وی افزود: علاقمندان برای ثبت نام در کلاس های مهد قرآن نور، روزهای یک شنبه تا پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 16 در دفتر این مهد، برگزار می شود.

 

یادآور می‌شود، مسجد فیروزآبادی در شهر ری، خیابان فدائیان اسلام، نرسیده به میدان حرم عبدالعظیم حسنی(ع) واقع شده است.

 

 

 

نظر شما