شناسهٔ خبر: 31188619 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد:

بیش از 98درصد فعالیتهای سوادآموزی در کهگیلویه وبویراحمد بصورت برون سپاری انجام می شود

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت:فعالیتهای سوادآموزی در3دوره سوادآموزی ،انتقال وتحکیم از طریق واگذاری به مؤسسات وتشکلهای مردم نهاد انجام می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد، به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد، هادی زارع پور در نشست کارگروه واگذاری فعالیتهای سوادآموزی گفت: این فعالیتها از طریق واگذاری به10مؤسسه وتشکلهای مردم نهاد در طول سال انجام و2درصد باقی مانده با مشارکت برخی معلمان محقق می شود.

وی گفت: در قالب این واگذاری فعالیت 16مرکز یادگیری محلی نیز واگذار شده است.

معاون سوادآموزی آموزش وپرورش استان هم گفت: بیش از 93درصد حجم واگذاری برای جذب بی سوادان در استان به میزان 5هزار و100نفر محقق شده است

سیدحمدالله خواهش نیک گفت:پوشش دوره های تحکیم وانتقال در استان کهگیلویه وبویراحمد 100درصد است.

وی گفت: هم اکنون اسامی بی سوادان 10تا60سال عشایر در اختیار شهرستانها قرار گرفته وبه محض بازشدن سامانه ثبت نام از آنها آغاز خواهدد شد.

معاون سوادآموزی آموزش وپرورش استان گفت: براساس قرارداد با مؤسسات برای سوادآموزان از3تا21سال روز در ماه بیمه واریز می شود.

حمید لقمانی فرد رئیس اداره سوادآموزی معاونت سوادآموزی آموزش وپرورش استان هم گفت: طرح های خواندن با خانواده حلقه های کتابخوانی-توسعه سواد زنان ودختران عشایر در حوزه سوادآموزی در حال اجراست.

در این نشست نمایندگان مؤسسات وتشکلهای مردم نهاد در مورد مشکلات وفرآیند انجام کار مطالبی بیان کردند.

در این نشست از مؤسسات وتشکلهای مردم نهاد فعال در حوزه سوادآموزی تقدیر شد.

نظر شما