شناسهٔ خبر: 31186095 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

عصر امروز برگزار شد

مصاف تیم‌های رسانه ورزش خوزستان و آساره اندیمشک به یاد شهید قربانی

تیم های فوتسال آساره اندیمشک و رسانه ورزش خوزستان در ایام سالگرد شهادت شهید مدافع حرم علی‌محمد قربانی در دیداری تدارکاتی به مصاف هم رفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک، بعدازظهر امروز تیم‌های فوتسال آساره اندیمشک و رسانه ورزش خوزستان در دیداری تدارکاتی به‌مناسبت فرارسیدن سال‌روز شهادت شهید مدافع حرم علی‌محمد قربانی به مصاف یکدیگر رفتند.

تیم فوتسال آساره اندیمشک که با بازیکنان و کادرفنی کاملا بومی و با هزینه بسیار کم موفق شده در فصل جاری قهرمان رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال ایران شده و به لیگ یک صعود کند، در این بازی دوستانه میزبان مردان تیم رسانه ورزش خوزستان بود که در پایان این بازی در 2 وقت 20 دقیقه‌ای با برتری تیم میزبان همراه بود.

 

بزرگان و پیشکسوتان فوتبال و فوتسال اندیمشک، شماری از مسؤولان فوتبال و فوتسال خوزستان و همچنین جمعی از ورزش‌دوستان اندیمشک این دیدار را در سالن خانه کشتی اندیمشک از نزدیک تماشا کردند.

اما در کنار برگزاری این دیدار از زحمات چندین و چند ساله سیف‌الله دهکردی، رئیس سابق هیئت فوتبال خوزستان و مدیرعامل اسبق باشگاه فولاد خوزستان، برای فوتبال استان قدردانی شد. همچنین حاضران در سالن با احترام به مقام شامخ شهدا به‌ویژه شهدای مدافع حرم و اهدای تندیس و لوح یادبود به فرزند شهید علی محمد قربانی، ضمن  گرامیداشت مقام شهدا از خدمات شایسته این شهید بزرگوار برای شهرستان اندیمشک و استان خوزستان و خصوصا فوتبال اندیمشک تشکر کردند.

 

اداره کل ورزش و جوانان شهرستان اندیمشک و هیئت فوتبال این شهرستان ضمن برگزاری این مراسم، با اهدای لوح یادبود از زحمات اعضای تیم رسانه ورزش خوزستان در عرصه خبررسانی تقدیر کرده و همچنین صعود تیم فوتسال آساره اندیمشک به لیگ یک فوتسال کشور را گرامی داشتند.

 

در ترکیب تیم رسانه ورزش خوزستان امروز محمدامین ناصرین و سید علیرضا شریفی(خبرگزاری فارس)، روزبه احمدی، افشین گودرزی و سعید ویسی(خبرگزاری صدا و سیما) ، محمدعلی میراب زاده(ایپنا)، امیر سعادت و فاضل میناوی‌زاده(پایگاه‌های خبری خوزستان) به میدان رفتند و فرهاد عجمیان(صدا و سیما) به‌عنوان سرمربی و کریم عزیزنژاد(پایگاه خبری ورزشی دی اسپورت) به‌عنوان سرپرست این تیم را رهبری می‌کنند.

شایان حاجی نجف(ایسنا) پارسا شاکری(ایرنا)، جمال زبیدی (خبرگزاری فارس) رحیم بهادری نژاد و محمد مقدم نسب(تسنیم) و محمد حریصی (خبرگزاری دفاع مقدس) نیز دیگر بازیکنان این تیم هستند که در این دیدار غایب بودند؛ همچنین پریسا زنگنه منش(ایسنا) نیز به‌عنوان تنها دبیر ورزشی بانو در سطح رسانه‌های استان خوزستان، امور رسانه‌ای این تیم را بر عهده دارد.

انتهای پیام/72052/

نظر شما