شناسهٔ خبر: 31185580 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس:

سوء مدیریت در مجموعه مدیریت باشگاه صنعت مس موج می‌زند

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: سوء مدیریت در مجموعه مدیریت فرهنگی باشگاه صنعت مس موج می‌زند، وضعیت اسف‌باری در تیم فوتبال کرمان حاکم شده که جای تاسف دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی عصر امروز در آیین افتتاح زمین فوتبال ساحلی در منطقه امام‌زاده محمد شهر کرمان اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در فاز اول خانه‌های ورزش 50 روستا تا پایان خرداد ماه سال آینده به اتمام می‌رسند و مجموع کاملی از امکانات ورزشی در آنها تجهیز می‌شود که یک روز در میان خانم‌ها و آقایان از این امکانات ورزشی استفاده کنند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس خواستار ارائه لیستی از مکان‌هایی که قابلیت اجرای زمین فوتبال ساحلی را دارند از سوی هیئت فوتبال شد و گفت: ما هم کمک می‌کنیم که حداقل تا خرداد ماه سال آینده 10 مجموعه فوتبال ساحلی در کرمان راه‌اندازی شود.

پورابراهیمی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار حضور و مدیریت معین‌های اقتصادی از جمله گل‌گهر و مس در حوزه ورزش شد و افزود: سال‌ها تیم فوتبال استان کرمان تا رده‌های باشگاهی در آسیا هم رفته بود، اما امروز وضعیت اسف‌باری در این تیم حاکم شده که جای تاسف است.

وی عنوان کرد: سوء مدیریت در مجموعه مدیریت فرهنگی باشگاه صنعت مس موج می‌زند و اعلام هم کردیم که بازی کردن با احساسات جوانان کرمانی حتما عواقبی برای شما دارد و اینگونه نیست که هر کار دلتان خواست در باشگاه انجام دهید.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: این همه نیروی توانمند و بااستعداد و افراد شایسته در استان کرمان وجود دارد و افتخار استان این است که بخشی از بدنه مدیریتی در کشور را کرمانی‌ها به عهده دارند، اما در باشگاه صنعت مس اینگونه نیست، این توهین به بچه‌های کرمان است و این وضعیت قابل استمرار نیست، متاسفانه بعضی در استان هم زیر این جریان می‌دمند و همراهی می‌کنند، این خیانت به مردم کرمان است.

وی خاطرنشان کرد: به دوستان ورزشی گفتم که برای رشد صنعت مس بهترین کسی را که می‌تواند مورد اقبال همه باشد تصدی امر قرار دهید و از پیشکسوتان، بازیکنان و مربیان برای انتخاب فرد مناسب نظرخواهی کنید.

پورابراهیمی گفت: در حوزه ورزش روستایی و مناطق تمام تلاشامان را به کار می‌گیریم که شاخص‌های امر ورزش برای سلامت در استان باشد.

انتهای پیام/80017/ص

نظر شما