شناسهٔ خبر: 31184337 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کرانچار: باید تمامی بازیکنان در اختیارمان باشند/ درصدد برگزاری ۲ بازی دوستانه هستیم

سرمربی تیم ملی فوتبال امید گفت: اردوی اسفندماه که از دوازدهم ماه بعد آغاز می‌شود، بسیار مهم است و باید تمامی بازیکنان در اختیارمان باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، زلاتکو کرانچار، سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران در حاشیه دیدار تیم های پیکان تهران و سپاهان اصفهان در مورد وضعیت تیم امید بیان کرد: قبل از هرچیزی، ما پس از این اردو با سعید فتاحی، مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر صحبت کردیم و قرار است با مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال نیز گفتگو کنیم.

او افزود: تلاش می کنیم تا بهترین راه حل را پیدا کنیم. اردوی اسفندماه که از دوازدهم ماه بعد آغاز می شود، بسیار مهم است و باید تمامی بازیکنان در اختیارمان باشند. برخی باشگاه ها به دلیل فشار لیگ برتر، جام حذفی و پلی آف لیگ قهرمانان آسیا (سایپا - ذوب آهن)  بازیکنان شان را در اختیار ما قرار نداند اما باید در اردوی اسفند ماه از تمام بازیکنان بهره ببریم.

کرانچار ادامه داد: در تلاش هستیم تا ۲ بازی تدارکاتی را هماهنگ کنیم تا با آمادگی کامل در مسابقات مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ حضور یابیم. هیچ گونه ناراحتی ندارم و برای من هم خوب نبود با ۱۴-۱۵ بازیکن کار کنم اما به هرحال اردو به پایان رسید و خوشحالم که فضای خوبی برای تیم ملی امید مهیا است.

سرمربی تیم ملی فوتبال امید در پایان گفت:  اردوی اسفندماه کلیدی ترین دوران آماده سازی است و باید با تمامی بازیکنان انجام شود. دلیل حضورم در دیدار پیکان و سپاهان این بود که ما بازیکنان زیادی در ۲ تیم داریم و امیدوار بودم تا آنها دقایقی بازی کنند. ۴ بازیکن در باشگاه پیکان داریم که انگیزه زیادی برای بازی کردن دارند. سپاهان در این مسابقه محکم و پرتلاش بازی کرد و پیکان نیز ۲-۳ موقعیت گل داشت اما سپاهان به پیروزی دست یافت.

بیشتر بخوانید:

تمرین با نشاط تیم ملی فوتبال امید در هواى بارانى

۱۰ بازیکن کرانچار پا به توپ شدند/ غیبت چهاراستقلالی در تمرین

تمرین شاگردان کرانچار در پک

انتهای پیام/

اظهارات زلاتکو کرانچار درباره تیم ملی فوتبال امید

نظر شما