شناسهٔ خبر: 31183316 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

امام جمعه گلپایگان:

حرکت لاک‌پشتی مشکلات را حل نمی‌کند

امام جمعه گلپایگان گفت: مسؤلان باید همت خود را به کار گیرند و با یک مدیریت جهادی و خستگی ناپذیر و با به کارگیری جوانان و با اتکا به ظرفیت‌های مادی درونی قدم‌های بسیار محکم‌تری برای رفع مشکلات مردم بردارند زیرا با حرکت لاک‌پشتی مشکلات مردم را نمی‌توان برطرف ساخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گلپایگان ضمن قدردانی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: مردم در راهپیمایی 22 بهمن وفاداری به آرمان‌های نظام و انقلاب را نشان دادند.

وی گفت: حضور مردم به حدی مهم بود که رسانه‌های لال و گنگ که فقط تصویر می‌گرفتند را به زبان وادار کرد که این حضور منسجم و پرشور را بر زبان بیاورند.

امام جمعه گلپایگان با اشاره به این‌که امسال حضور مردم اهمیت داشت، گفت: در سال‌های اخیر و به ویژه ماه‌های اخیر تلاش‌های وسیع صورت گرفته و فتنه‌های گوناگون طراحی کردند تا مردم را برای حضور در راهپیمایی دلسرد و ناامید کند.

وی افزود: دشمنان تلاش داشتند تا از طریق تحریم‌ها بین نظام و مردم فاصله قرار دهند و مردم را در تنگنا قرار دادند اما بصیرت مردم ایران فتنه‌های آنان را با حضور در راهپیمایی 22 بهمن خنثی کرد.

کرامتی تأکید کرد: نوبت مسؤولان و کارگزاران نظام است که مشکلات را برطرف سازند، اکنون رسالت مسؤولان سنگین شده است، وظیفه مسؤولان در قبال این حضور باید رفع مشکلات باشد.

وی افزود: مسؤلان باید همت خود را به کار گیرند و با یک مدیریت جهادی و خستگی ناپذیر و با به کارگیری جوانان و با اتکا به ظرفیت‌های مادی درونی قدم‌های بسیار محکم‌تری برای رفع مشکلات مردم بردارند زیرا با حرکت لاک‌پشتی مشکلات مردم را نمی‌توان برطرف ساخت.

امام جمعه گلپایگان با اشاره به بیانیه رهبر معظم انقلاب گفت: در این بیانیه نکات مهمی به مردم، مسؤولان و جوانان گوشزد شده است، راه برون رفت از مشکلات کنونی و رسیدن به اهداف بلند نظام پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب است.

وی با بیان این‌که برای پیمودن چهل سال آینده انقلاب و برداشتن گام بزرگ و بلند کشور نیازمند سیاست‌ها و راهکارهای مهم است، افزود: این بیانیه به دلیل این که در سخت‌ترین شرایط تحریم‌ها به سر می‌بریم، صادر شده است.

کرامتی گفت: دشمنان اعتراف کردند که شکننده‌ترین تحریم‌ها را علیه ملت ایران اعمال خواهیم کرد، گرچه در حال عبور از گردنه‌های دشوار تحریم هستیم، اما برای چهل ساله آینده نظام و عبور از این گردنه‌ها و رسیدن به قله سعادت نیازمند طراح و برنامه هستیم.

وی اذعان کرد: امروز بیانیه رهبر معظم انقلاب هم یک توصیه به درون نظام و هم یک اعلان بیرونی است، به دشمنان هشدار می‌دهد ما دنبال چه اهدافی هستیم و فقط برای این‌که شکم مردم را سیر کنیم انقلاب نشده است.

امام جمعه گلپایگان گفت: مردم زیر بیرق اسلام، رهنمودهای امام و سردادن شعارهای مبتنی بر ارزش‌های دینی حرکت کردند تا انقلاب به پیروزی رسید.

انتهای پیام/63071/ر20/

نظر شما