شناسهٔ خبر: 31182736 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پیام راهپیمایی22 بهمن ایستادگی مسئولان در برابر استکبار جهانی است

تهران- ایرن- امام جمعه قرچک گفت:پیام راهپیمایی با شکوه 22 بهمن مردم ایران اسلامی، ایستادگی مسئولان در برابر استکبار جهانی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه های این هفته نماز جمعه قرچک گفت: مردم ایران اسلامی با توکل به خداوند متعال و نهراسیدن از دشمن، صحنه های با شکوهی از حماسه حضور در راهپیمایی 22 بهمن را خلق کرده و ثابت کردند که به نظام و انقلابی که به برکت خون هزاران شهید به دست آمده دلبستگی دارند.
وی اظهار داشت:مردم با حضور خود این پیام را به مسئولان منتقل کردند که با اعتماد به مردم و توجه به ظرفیت های داخلی می توان بر تمامی مشکلات فائق آمده و تحریم های دشمنان را خنثی کرد.
وی گفت: رهبر معظم انقلاب بارها چهره آمریکا را برای مردم و مسئولان نمایان ساختند، مسئولان از ابتدا باید بنا را بر اصل بی اعتمادی نسبت به آمریکا قرار می دادند تا خروج یکباره آنان از برجام قابل تصورتر می شد، امروز نیز نباید به اروپائیان اعتماد کرد چرا که آن ها نیز در مسیر سیاست های آمریکا حرکت می کنند.
اسماعیلی تصریح کرد:مردم با حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن سیلی محکمی به آمریکا زدند و به سیاست های فریبنده و شیطانی آمریکا و اروپا جواب نه دادند، مسئولان نیز باید تمامی لوایح و مطالبات شیاطین را در زباله دان انداخته و به مردم اعتماد بیشتری داشته باشند.
وی با اشاره به اسرار عده ای از افراد برای پذیرش FATF گفت: مجمع تشخیص مصلح نظام باید عواقب هرگونه تصمیم را در خصوص پذیرش FATF پذیرفته و مخالف اسلام و عزت اسلامی تصمیم نگیرد.
امام جمعه قرچک با اشاره به بیانیه راهبردی رهبر معظم انقلاب که پس از حماسه راهپیمایی 22 بهمن منتشر شد اظهار داشت:تمامی راه حل های گذر از مشکلات کشور به ویژه در حوزه اقتصاد در داخل کشور است، اگر بی توجهی به شعارهای انقلاب و غفلت از جریان انقلابی در برهه هایی از تاریخ چهل ساله انقلاب نبود، امروز دستاوردهای بیشتری نصیب ایران اسلامی شده بود.
اسماعیلی گفت: با ورود به پنجمین دهه استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ، مرحله جدیدی از خودسازی و تمدن سازی جامعه اسلامی آغاز شده که با تکیه بر توان مردم می توان به پیشرفت های غیر قابل تصوری دست یافت.
تهرام/7254 / 1539

نظر شما