شناسهٔ خبر: 31182470 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

تظاهرات پاکستانی‌ها در اعتراض به سفر محمد بن سلمان

ابنا

مردم پاکستان در اعتراض به سفر محمد بن سلمان ولیعهد عربستان به اسلام آباد، تظاهرات کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ پاکستانی ها امروز جمعه 26 بهمن ماه پس از اقامه نماز جمعه در اعتراض به سفر محمد بن سلمان ولیعهد سعودی که قرار است فردا (شنبه) وارد اسلام آباد شود، تظاهرات و سیاست های آل سعود علیه ملت های مظلوم منطقه را محکوم کردند.

نمازگزاران پاکستانی امروز در شهر "راولپندی" و پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت حملات رژیم سعودی علیه ملت های مظلوم در منطقه از جمله تشدید تجاوز ائتلاف سعودی علیه یمنی ها، تجمع کردند.

این تجمع اعتراض آمیز با حضور برخی فعالان سیاسی احزاب و گروه های مختلف پاکستانی و برخی از شخصیت های مذهبی و اجتماعی این کشور برگزار شد.

معترضان با محکومیت همدستی برخی از سران عرب از جمله حاکمان سعودی برای تجاوز به سوریه و یمن از جمله سازش با رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین، شعارهایی علیه حاکمان آل سعود، آمریکا و رژیم صهیونیستی سر دادند.

محمد بن سلمان بن سلمان فردا شنبه برای انجام سفر دو روزه رسمی وارد پاکستان می شود و روز بعد اسلام آباد را به مقصد کوالالامپور پایتخت مالزی ترک می کند.

عمران خان نخست وزیر پاکستان قرار است شخصا برای استقبال از ولیعهد سعودی، به فرودگاه نظامی "نورخان" محل فرود هواپیمای ولیعهد سعودی برود.

...............
پایان پیام/ 268

نظر شما