شناسهٔ خبر: 31182091 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

امام جمعه دزفول:

مسؤولان به وظیفه انقلابی خود عمل کنند

امام جمعه دزفول گفت: امروز نوبت مسوولان است که به وظیه خود عمل کنند و درمقابل این ملت بزرگ به وظیفه الهی خود عمل کنند،

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول حجت الاسلام سید محمد علی قاضی دزفولی امام جمعه دزفول در خطبه‌های این هفته نماز جمعه دزفول اظهار کرد: امروز نوبت مسئوولین است که به وظیفه خود عمل کنند و درمقابل این ملت بزرگ به وظیفه الهی خود عمل کنند.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ،گفت: مردم حساب سوء مدیریت‌ها را بحساب انقلاب نگذاشتند و این یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب بود که مردم ما به یک بلوغ سیاسی و اجتماعی رسیدند.

امام جمعه دزفول گفت: افزایش اتحاد ملت در برابر تهدیدات دشمن یکی دیگر از دستاوردهای مردم در راهپیمایی پرشور 22 بهمن بود، دشمنان ما متحد شدند و ملت ما هم در مقابل آنان دست به دست هم دادند و در این راهپیمایی میلیونی شرکت کردند.

وی ایجاد تفرقه بین مردم و مسئوولان را یکی از اهداف دشمنان انقلاب بخصوص آمریکا عنوان کرد و افزود: دستاورد دیگر که بسیار آشکار بود، نمایش خطای دوباره آمریکا در محاسباتش بود و مثل همیشه که نمی‌تواند برای توقف ملت ما درست برنامه ریزی کند، بازهم  در این زمینه ناکام ماند.

 حجت الاسلام سید محمد علی قاضی دزفولی گفت: دشمن با فشار اقتصادی و تحریم ها می‌خواست این را القاء کند، که اگر نظام جمهوری اسلامی را میخواهید باید فشارها را تحمل کنید.

امام جمعه دزفول افزود: حال نوبت مسئوولین است که به وظیه خود عمل کنند و درمقابل این ملت بزرگ به وظیفه الهی خود عمل کنند، و تنها راه برون رفت از مشکلات کشور مدیریت انقلابی و جهادی است.

وی حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن مثال زدنی خواند و گفت: مردم از مسئوولین می خواهند آستین همت را بالا زنند و این حضور با شکوه حجت را بر مسئوولین تمام کرد.

حجت الاسلام سید محمد علی قاضی دزفولی در ادامه با اشاره به بیانیه مقام معظم رهبری، گفت: شما جوانان باید گام دوم بزرگ انقلاب را بردارید و هفت توصیه کلیدی، اساسی و راهبردی را در این خصوص بیان کردند.

امام جمعه دزفول افزود: در این بیانیه به هفت نکته علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه بافساد، استقلال و آزادی، عزت ملی، مرزبندی با دشمن و سبک زندگی اشاره کردند که برای برداشتن گام دوم انقلاب باید به آنها توجه کرد.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری خطاب به جوانان فرمودند، دهه‌های آینده دهه،های شماست، گفت: هیچ کس نباید از مبارزه با فساد لحظه ای غفلت کند، جمهوری اسلامی منفعلانه عمل نمیکند و به هیچ بهانه‌ای از ارزشهای خود فاصله نمی‌گیرد هفته گذشته شاهد خبر شهادت مظلومانه کودک شیعه عربستانی بودیم، این کودک معصوم که به جرم صلوات فرستادن مادرش در جلوی دیدگان مادرش با آن طرز بسیار بد به شهادت رسید، این سند مظلومیت شیعه است.

امام جمعه دزفول گفت: وضعیت پل قدیم مخاطره آمیز است و انشالله کارشناسان، کارشناسی کننند و با کار کارشناسی جلوی در خطر افتادن این پل قدیمی را بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما