شناسهٔ خبر: 31181417 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

در نمايشگاه گردشگري به سفر رايگان برويد

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا- دوازدهمين نمايشگاه گردشگري تهران در حالي برگزار شده است که در آن برخي از آژانس هاي مسافرتي به ارايه پکيج هاي نوروزي و قرعه کشي سفرهاي رايگان پرداخته اند.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از ميراث آريا، دوازدهمين نمايشگاه گردشگري در محل دايمي نمايشگاه هاي تهران در حال برگزاري است و تا روز ٢6 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.
در اين نمايشگاه آژانس هاي مسافرتي پکيج هاي نوروزي خود را به متقاضيان سفر ارايه . امسال در نمايشگاه گردشگري بيشتر اين آژانس ها قرعه کشي سفرهاي رايگان را به  عنوان يکي از جذابيت هاي نمايشگاه ارايه کرده اند تخفيفي که آژانسهاي ارايه مي‌کنند روي تورهاي داخلي و يا خارجي هست که مسافران براي نوروز رزرو مي کنند.
در آستانه رسيدن به ايام تعطيلات نوروزي، بازديدکنندگان از نمايشگاه گردشگري با رفتن به سالن ميراث فرهنگي استانها، مقصد سفرشان براي نوروز را انتخاب مي کنند. سپس به سالن آژانسهاي مسافرتي  رفته و پکيج تورهاي گردشگري را مي بينند و براي داشتن يک سفر از قبل برنامه ريزي شده اقدام مي کنند پس از آن در قرعه کشي هايي که از سوي آژانسها ترتيب داده شده شرکت مي کنند بسياري از آژانسها پکيج يک هفته سفر رايگان را در قرعه کشي هاي خود لحاظ کرده اند.
از طرف ديگر آن دسته از اقامتگاههاي بوم گردي نيز که قرار است در ايام نوروز افزايش نرخ داشته باشند در ايام نمايشگاه به ثبت نام کنندگان اين امتياز را مي دهند که در سال جديد با همان نرخ سال قديم در اقامتگاهشان اسکان داشته باشند.
در دوازدهمين نمايشگاه گردشگري مي توان از سوغات و خوراکي هايي که هر يک از اقوام در فضاي باز نمايشگاه ارائه کرده اند نيز استفاده کرد و  مسافران نوروزي سوغات شهرشان را نيز همين جا تهيه کنند و يا از آن بچشند. از طرفي در  غرفه ها نيز صنايع دستي مربوط به هر استان نمايش گذاشته شده است و در اين نمايشگاه مي توان يک برنامه ريزي هم براي خريد صنايع دستي هر شهر داشت. در واقع در اين نمايشگاه مي توان هم براي سفر برنامه ريزي کرد و هم صنايع دستي و خوراک آن استان را شناخت.

نظر شما