شناسهٔ خبر: 31181217 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

راهپيمايي جمعي از دانشجويان مشهد در حمايت از بيانيه رهبري

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا- جمعي از دانشجويان بسيجي دانشگاه هاي مشهد، پنجشنبه شب با راهپيمايي حمايت خود را از بيانيه رهبر معظم انقلاب اعلام کردند.
به گزارش خبرگزاري آريا، جمعي از دانشجويان بسيجي دانشگاه هاي مشهد، پنجشنبه شب با راهپيمايي از مقابل مهديه تا حرم مطهر امام رضا (ع)، حمايت خود را از بيانيه رهبر معظم انقلاب اعلام کردند.
مسوول سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه فردوسي مشهد گفت: هدفراهپيمايي جمعي از دانشجويان مشهد در حمايت از بيانيه رهبري دانشجويان حاضر در راهپيمايي، لبيک به نداي رهبري در تاييد بيانيه روز گذشته ايشان است که فرمودند، جوانان پاي کار انقلاب باشند و گام دوم انقلاب با جوانان است.
رضا عاقبتي از ديگر اهداف اين حرکت دانشجويي را تشکر دانشجويان از مردم به علت حضور پرشکوه در راهپيمايي 22 بهمن با وجود مشکلات اقتصادي و نيز توجه مجمع تشخيص مصلحت نظام بر تصويب نکردن لايحه اف.اي.تي.اف دانست.
در اين راهپيمايي دانشجويان پلاکاردهايي با عناوين " اف.اي.تي.اف مخفي کاري براي ملت، شفافيت براي دشمن" و " لايحه اف.اي.تي.اف، اشراف دشمن بر شريان هاي بانکي" در دست داشتن و شعارهاي "مرگ برآمريکا"، "مرگ بر اسرائيل" و "دانشجو بيدار است از مفسدين بيزار است" سر دادند.
راهپيمايان با صلوات خاصه در ورودي حرم مطهر ثامن الحجج (ع) به راهپيمايي خود پايان دادند.

نظر شما