شناسهٔ خبر: 31178572 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

شهردار منطقه یک تهران:

اجرای رینگ گردشگری شمال تهران طرحی فراملی است

شمیرانات- شهردار منطقه یک تهران گفت: جاذبه های گردشگری شمال تهران در دامنه های البرز با اتصال به یکدیگر، به صورت رینگ گردشگری می تواند مورد بهره‌برداری فراملی قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سید حمید موسوی صبح جمعه در حاشیه بازدید از توچال در جمع خبرنگاران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: مراکز گردشگری شمال تهران می تواند به صورت رینگ گردشگری به شرق منطقه، دربند، جمشیدیه، دارآباد و لشگرک متصل و به صورت فراملی مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی گفت: در اجرای طرح های گردشگری مشاوران حرفه ای، متخصص و با تجربه می توانند توسعه زیر ساخت های گردشگری را با عملکردی کارشناسانه پیش ببرند.

شهردار منطقه یک تهران با اشاره به مشکل ترافیک منطقه یک و تاثیر آن در جذب گردشگر افزود: مدیریت بر ترافیک با اختصاص بخشی از مجموعه توچال به خدمات رسانی به شهروندان و استفاده از پتانسیل های موجود و مدهای جدید حمل و نقلی برای رساندن شهروندان از نقاط پایین دست به مراکز گردشگری باید مد نظر قرار گیرد.

وی تصریح کرد: درآمد حاصل از مراکز گردشگری شمال تهران را می توان برای توسعه زیر ساخت های تفریحی و فرهنگی، اجتماعی در سایر مناطق مورد استفاده قرار داد.

نظر شما