شناسهٔ خبر: 31172154 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون استاندارآذربایجان غربی:

کمبودی در توزیع اقلام مورد نیاز مردم آذربایجان غربی وجود ندارد

ارومیه- معاون هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه ی منابع استاندارآذربایجان غربی گفت: کمبودی در زمینه توزیع اقلام مورد نیاز مردم آذربایجان غربی وجود ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا حسینی بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه تنظیم بازار استان با اشاره به فرا رسیدن سال نو و تامین اقلام مورد نیاز شب عید در استان افزود: در حال حاضرگوشت قرمز، گوشت مرغ، برنج، تخم مرغ، شکر، روغن نباتی، شیر، ماست، پنیر و چند نوع اقلام اساسی در استان تامین شده است و هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

وی ادامه داد: واردات لاشه گوسفند، افزایش سهمیه استان در گوشت منجمد توزیعی و برنامه ریزی برای توزیع بهتر در سطح شهر ارومیه و دیگر شهرهای پرجمعیت استان از جمله مهمترین برنامه ها به شمار می رود.

حسینی اضافه کرد: در یک هفته آینده ۳۰ تن گوشت قرمز منجمد در آذربایجان غربی توزیع می شود که بخشی از آن در ارومیه و بخشی دیگر در بین شهروندان چند شهر پرجمعیت استان خواهد بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: بازار گوشت طی هفته های آینده بهتر خواهد شد و مردم نگرانی خاصی در این خصوص نباید داشته باشند.

حسینی اظهار تاکید کرد: نهادهای مسوول کشوری و استانی در راستای بهبود بازار نوروزی در همه اقلام برنامه ریزی های لازم را داشته باشند تا مردم دچار مشکل نشوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه ی منابع استاندارآذربایجان غربی: گفت به جز گوشت در دیگر اقلام توزیعی مشکل خاصی وجود ندارد و به موقع در بازار عرضه می شود.

جعفر صادق مدیر کل صنعت و معدن و تجارت آذربایجان غربی نیز در این جلسه از توزیع یک هزار ۲۰۰ تن گوشت یخ زده و گرم و ۵۰۰ تن برنج درسطح استان طی چندروز آینده خبر داد.

در این نشست جمعی از مسولین اقتصادی استان،اتاق اصناف و واحدهای بازرسی استان نیز در این مراسم حضور و به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

نظر شما