شناسهٔ خبر: 31171297 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۷۲ سازمان مردم نهاد در استان اردبیل فعال هستند

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از فعالیت ۷۲ سازمان مردم نهاد در سطح استان اردبیل خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهرام آقاخانی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل ظهر امروز در جلسه معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل در محل خانه جوانان از تحویل اعتبار نامه  ۴ سمن جدید التاسیس به دبیران این سمن‌ها در استان اردبیل خبر داد.

وی با اشاره به فعالیت ۷۲ سازمان مردم نهاد در استان اردبیل گفت: از اول سال جاری  ۲۴ سازمان مردم نهاد تاسیس و با این  ۴ سمن تعداد کل سمن‌های فعال زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان به ۷۲ سمن رسیده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به آغاز بکار این ۴ سمن جدید افزود: از این سمن‌ها ۲ سمن از شهرستان اردبیل با نام‌های موسسه مردم نهاد جوان و زندگی نوین و دیگری موسسه مردم نهاد پیشگامان حیات طیبه هر دو در حوزه اجتماعی و سبک زندگی ایرانی اسلامی اعتبار نامه هایشان دریافت کردند.

آقاخانی در ادامه بیان کرد: دو سمن دیگر از شهرستان مشکین شهر با نام گوهر زیبایی در حوزه فرهنگی حجاب و عفاف و دیگری با نام فردای بهتر ساوالان در حوزه اجتماعی اعتبارنامه خود را دریافت و آماده فعالیت هستند.

وی با توجه به اهمیت سازمان‌های مردم نهاد درتمامی زمینه‌ها افزود: اهمیت سازمان‌های مردم نهاد بر همگان روشن است و جوانان فعال در این سازمان‌های مردم نهاد باید سایر جوانان را هم ترغیب به فعالیت در سمن‌ها کنند.

انتهای پیام/ح

تاسیس ۴ سمن جدید در استان اردبیل

نظر شما