شناسهٔ خبر: 31151558 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین:

مردم به وظیفه خود عمل کردند/ امروز نوبت مسئولین است

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه قزوین گفت: از امروز نوبت مسئولین است و دولتمردان باید برای حفظ کرامت انسانی، اشتغال، معیشت و رفاه مردم بیش از پیش تلاش کنند.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین ضمن قدرداین از حضور با بصیرت ملت ایران در راهپیمایی دیدنی و تماشایی 22 بهمن، گفت: ملت ایران در حقیقت سنگ تمام گذاشت و با توجه به بیانات رهبری فرزانه انقلاب اسلامی و تجربه حضور در راهپیمایی هایی که بنده داشتم، این حضور اصلا قابل پیش بینی نبود و در واقع نقشه های شوم دشمنان خنثی شد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین تصریح کرد: از امروز نوبت مسئولین است و دولتمردان باید برای حفظ کرامت انسانی، اشتغال، معیشت و رفاه مردم بیش از پیش تلاش کنند.

وی در ادامه ضمن اظهار تاسف از شهادت زکریا جابر کودک عربستانی و سکوت مدعیان حقوق بشر، بیان کرد: آنها که مدعی حقوق بشر هستند هیچ گاه دلسوز حقوق بشر نیستند و نخواهند بود.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی اظهار کرد: امروز در کشورهایی نظیر یمن، سوریه و ...، همان مدعیان حقوق بشر جنایات مصیبت باری علیه مردم مظلوم مرتکب شده اند و به هیچ عنوان آنها را مدعی نمی شناسیم.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: امروز در هر کجای عالم که ترور و فساد مشاهده می کنیم از همین مدعیان حقوق بشر است، چرا که این افراد حامی بشریت نبوده و باید دست از سر بشریت بردارند.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما