شناسهٔ خبر: 31145888 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

آتلانتا هاوکس 117-113 لس آنجلس لیکرز؛ تریپل دبل پادشاه هم مانع شکست لیکرز نشد

مهدی تاج الدینی

لیکرز با جیمز آماده هم مقابل آتلانتا هاوکس تن به شکست داد.

صاحب‌خبر -

طرفداری - در یکی از دیدارهای روز چهارشنبه از سری رقابت های بسکتبال NBA، دو تیم آتلانتا هاوکس و لس آنجلس لیکرز، برابر یکدیگر قرار گرفتند که در پایان، این تیم میزبان و رده دوازدهم کنفرانس شرق بود که با نتیجه 117-113 به پیروزی رسید. لیکرز در حضور جیمز آماده و شبی که او با 28 امتیاز، 11 ریباند و 16 پاس منجر به امتیاز تریپل دبل کرد و شب درخشانی را پشت سر گذاشت ولی در عین ناباوری زردها در فیلیپس آرنا تن به شکستی دیگر دادند تا لس آنجلی لیکرز با بیست و نهمین شکست فصل خود در جایگاه دهم کنفرانس غرب جای گیرد.

گزارش بازی

آتلانتا از همان شروع بازی برتری خود را نسبت به حریف صاحب نامش نشان داد و توانست با بازی خوب جان کالینز و کوین هورتر بازی خوبی را به معرض نمایش بگذارد. در کوارتر نخست بازی 70 امتیاز جابجا شد که در پایان، آتلانتا هاوکس با برتری 38-32 این کوارتر را به سود خود به پایان رسانید. کوارتر دوم از راه می رسد و این بار زردپوشان لیکرز هستند که برتری خود را به رخ هواداران و تیم میزبان می کشند و کوارتر دوم با برتری 27-37 لس آنجلس لیکرز به پایان می رسد. لبران در این کوارتر نیز به همراه کوزما خوش درخشید تا لیکرز با برتری در امتیازات نیمه اول را به پایان برساند.

نیمه دوم این بازی هم از راه می رسد و این بار نوبت شاگردانِ پیرس است تا تسلط خود را بر روی توپ و میدان نشان دهند. امتیازات خوبی که دی آندره بمبری به همراه تری یانگ به دست آوردند سبب شد تا کوارتر سوم با نتیجه 35-26 به سود آتلانتا هاوکس به پایان برسد. در آخر به کوارتر پایانی این بازی زیبا و مهیج می رسیم. لیکرز که نمی خواست بازنده این دیدار مقابل تیم دوازدهم کنفرانس شرق باشد، با جیمز و کوزما تمام تلاش خود را کرد تا امتیازات از دست رفته را جبران نماید. این کوارتر نیز بسیار نزدیک دنبال شد و در پایان لیکرز توانست با نتیجه 17-18 کوارتر پایانی را به سود خود به پایان برساند. هرچند با توجه به اختلاف امتیازی که در کوارتر سوم به وجود آمده بود، درنهایت این تیم میزبان یعنی آتلانتا هاوکس بود که با نتیجه 117-113 به پیروزی رسید تا با کسب برد 19 خود در رده دوازدهم کنفرانس شرق جای گیرد.

آمار بازی

تیم پرتاب منطقه ای پرتاب سه امتیازی ترن اوور ریباند
آتلانتا هاوکس 43.5% 38.1% 21 47
لس آنجلس لیکرز 43.2% 35.0% 17 44
تیم بازیکن امتیاز بازیکن ریباند بازیکن پاس
آتلانتا هاوکس جان کالینز 22 جان کالینز 8 تری یانگ 14
لس آنجلس لیکرز لبران جیمز 28 لبران جیمز 11 لبران جیمز 16

جدول بسکتبال NBA

نظر شما