شناسهٔ خبر: 31142758 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

۴۰ اصله نهال دربام خرم‌آباد توسط پرسنل مخابرات منطقه لرستان کاشته شد

با حضور مدیر مخابرات منطقه لرستان ، معاونین ، مدیران و جمعی از کارکنان مخابرات منطقه لرستان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۴۰ اصله نهال توسط مدیران وکارکنان مخابرات منطقه لرستان در بام خرم آباد کاشته شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، مدیر مخابرات منطقه در آیین کاشت نهال ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و تشکر وقدردانی از تعامل و همراهی مظفر افشار پدر بلوط ایران ، انجمن طلایه داران طبیعت زاگرس  ، آقای رازانی دادستان استان، دکتر بدری ریاست دادگستری استان وعلیپور ریاست زندان خرم آباد به جهت همکاری مددجویان در در فرایند توسعه شهری گفت: توجه به فضای سبز از  وظایف و  مسئولیت های اجتماعی مخابرات است که به همین منظور ۴۰ اصله نهال  با یادمان "ارتباطی فراگیر"  کاشته شد.

مهندس محمودی  اظهار داشت: توسعه فضای سبز،  نگهداری درختان ،محیط زیست و همچنین ترویج فرهنگ کاشت درخت و درختکاری از دیگر اهداف این برنامه بوده است.

منابع طبیعی بستر حیات همگان است

وی یاد آور شد: منابع طبیعی بستر حیات همگان است، لذا رسالت و وظیفه همه، حفظ، توسعه و نگهداری از این موهبت الهی می‌باشد، امروزه برای سلامت جامعه و نشاط مردم و ادامه حیات جامعه نیازمند محیط‌زیست سالم هستیم که بخش بزرگی از این مسئله به درختکاری و حفظ مراتع و جنگل‌ها بستگی دارد.

لازم به یادآوری است که در راستای مسئولیت اجتماعی و با توجه به مدل ایزو ۲۶۰۰۰ استاندارد جهانی و ضمن تعهد و پایبندی به ارزش‌های سازمانی که یکی از ابعاد مهم آن توجه به محیط‌زیست است، همزمان با دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در هر منطقه مخابراتی کاشت ۴۰ اصله نهال انجام شد که مجموعاً در سراسر کشور بیش از ۱۵۰۰ اصله نهال توسط کارکنان شرکت مخابرات ایران کاشته شد.

۴۶

نظر شما