شناسهٔ خبر: 31120671 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

آرون رمزي به يوونتوس پيوست

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا- هافبک ولزي، از تابستان آينده به يوونتوس ملحق خواهد شد.
به گزارش آريا، باشگاه يوونتوس لحظاتي قبل تاييد کرد که آرون رمزي از تابستان آينده به اين تيم ملحق خواهد شد. عصر امروز در طرفداري خوانديد که آرون رمزي قراردادش را با يوونتوس به امضا رسانده است.
آرون رمزي، هافبک ولزي آرسنال که قراردادش تا پايان سال با اين باشگاه اعتبار دارد، فوتبالش را از 1 جولاي در يوونتوس دنبال خواهد کرد. اين بازيکن تا سال 2023 با يوونتوس قرارداد خواهد داشت. برخلاف گزارش خبرنگار بي بي سي، اسکاي ايتاليا اعلام کرده که  دستمزد خالص آرون رمزي 7 ميليون يورو پس از کسر ماليات خواهد بود.
پس از امره جان، يوونتوس دوباره يک هافبک ديگر به صورت آزاد به تيم فعلي اش اضافه کرده است و آن ها ساعاتي پيش با انتشار بيانيه اي از جذب رايگان آرون رمزي، هافبک 28 ساله ولزي آرسنال خبر دادند.
به گزارش جانلوکا دي مارتزيو، رمزي که در تابستان پيراهن يوونتوس را برتن خواهد کرد، قراردادي تا سال 2023 با اين باشگاه به امضا رسانده است. دستمزد سالانه رمزي پس از کسر ماليات، مبلغ 7 ميليون يورو خواهد بود که اين مبلغ همراه با پاداش هايي مي تواند همراه شود. يوونتوس همچنين براي جذب آزاد رمزي، هزينه هاي جانبي نيز متحمل شده که رقم آن 3.7 ميليون يورو است. گزارش دي مارتزيو در حالي است که پيش از امضاي قرارداد رمزي با يوونتوس، ديويد اورنستاين از بي بي سي مدعي شده بود رمزي در هفته 400 هزار پوند (سالانه حدود 20 ميليون پوند) از يوونتوس دستمزد خواهد گرفت اما پيش تر نيز خبرنگاران ايتاليايي از جمله فابريتزيو رومانو، رومئو آگرستي و دي مارتزيو، روي رقم 7 الي 8 ميليون يورو، اتفاق نظر داشتند.

نظر شما