شناسهٔ خبر: 31112296 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

معاون سیاسی دفتر عقیدتی، سیاسی فرماندهی معظم کل قوا

ملت ایران با بصیرت و آگاهی پاسخ دشمن را داد

سردار سنایی راد گفت: اعمال فشارهای اقتصادی و تحریم ها از اقدامات اخیر دشمن علیه ملت ایران بود که ملت ایران با بصیرت و آگاهی پاسخ دشمن را داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار شبستان از ملایر  سردار رسول سنایی‌راد ظهر امروز در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن در ملایر با گریزی به دوران قبل از انقلاب و امرروز گفت:  در دوران رضا خان و دوران پهلوی امتیازات زیادی به کشورهای بیگانه واگذار می‌ شد و که با پیروزی انقلاب نه تنها به بیگانگان باج ندادیم بلکه این انقلاب قلب الهام بخش مظلومان جهان نیز شده است.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی، سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به  بیداری اسلامی در کشورهای مختلف دنیا به ویژه کشورهای آسیایی این بیداری را از برکات نظام انقلاب دانست و افزود: شکل گیری حزب الله در لبنان یکی از خروجی‌های بیداری اسلامی است.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام با هم فشارها و برنامه‌های خود علیه نظام به دنبال این بودند که انقلاب ما را از پا درآورند گفت: با تبلیغاتی که اخیرا در رسانه‌های مختلف بیگانه داشتند این پیام را داده بودند که انقلاب اسلامی به چهل سالگی نخواهد رسید.

سنایی راد اعمال فشارهای اقتصادی و تحریم ها را از اقدامات اخیر دشمن علیه ملت ایران برشمرد و گفت:  ملت ایران با  بصیرت و آگاهی  پاسخ دشمن را داد.

 

سنایی راد با بیان اینکه دشمنان انقلاب می‌خواهند که کشور ما زیر دست آنها بوده و  آنچه آنها می‌خواهند باشد گفت: تا قبل از پیروزی انقلاب ایران و عربستان دو پایگاه امنیت به نفع غرب بود اما  امروز نبود ایران برایشان سنگین است.

وی با بیان اینکه امروز اروپایی‌ها هم منافقانه در کنار آمریکا دنبال طرحی برای سرگرم سازی ما هستند  بیان کرد: پادزهر در برابر توطئه غرب ایستادگی از جنس شهیدان است.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی، سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه  انقلاب اسلامی به برکت مبارزات جهادی مبارزین مسلمان به پیروزی رسید  تصریح کرد:  تنها پیام الهام بخش برای استقامت این مبارزان  پیام الهی مبتنی بر استقامت بود.

سنایی راد  گفت: این انقلاب با خون هزاران شهید و استقامت انسان‌های بزرگ به دست آمده  و ما با ادامه این راه باید کاری کنیم که در قبال امام و شهدا روسفید باشیم.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی، سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به اینکه دشمن هرگز خیر خواه ما نبوده  گفت: امر و نهی دشمن یک توطئه است و باید خلاف آن را عمل کنیم.

وی خطاب به دشمنان این نظام تصریح کرد: پیام ملت ایران به شما این است که شکست ایران برای شما توهم است  و شکست ملت ایران را به گور خواهید برد همان طور که صدام و همه سردمداران شما شکست جمهوری اسلامی را به گور بردند.

سنایی راد با  بیان اینکه ملت ایران  از جنس همان انقلابیونی هستند که در راه خدا مقاومت  و صبوری را برگزیدند و اضافه کرد: این ملت با ولایت بوده و همواره در مقابل دشمن ایستاده‌ است. پایان پیام/

 

 

 

نظر شما