شناسهٔ خبر: 31109061 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

/انقلاب اسلامی در چهل سالگی/

منصوری: حضور مردم روحیه انقلابی‌گری ملت ایران را به جهان مخابره کرد

نمایندگی مرکزی

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت باشکوه و پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن روحیه انقلابی گری ملت ایران را به جهان مخابره کرد.

صاحب‌خبر -

محمدرضا منصوری در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت‌وگو با ایسنا منطقه مرکزی، با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی با پشتوانه مردمی به پیروزی رسید، افزود: ملت ایران در طول چهل سال انقلاب اسلامی نشان دادند که همواره در صحنه‌های دفاع و صیانت از این نظام حضور دارند و حضور باشکوه آنان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن برگ زرین دیگری بر افتخارات این ملت در پاسداری از آرمان‌های نظام است.

وی تصریح کرد: این حضور هوشمندانه بیانگر آن است که یاوه‌گویی‌های مستکبران عالم ذره‌ای در عزم و اراده ملت در پاسداری از انقلاب تأثیری نداشته و مردم با قدرت از نظام، انقلاب و رهبری حمایت می‌کنند.

منصوری با اشاره به گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: نهال نظام اسلامی که با خون شهدا آبیاری و با بصیرت مردم محافظت شده است هم اکنون به درخت تنومندی تبدیل شده و روز به روز بر اقتدار این انقلاب در تمامی عرصه‌های بین‌المللی افزوده می‌شود.

وی تاکید کرد: پیام صریح و روشن ملت ایران به دشمنان قسم خورده این انقلاب در سالروز ۴۰ سالگی انقلاب این است که با وجود توطئه افکنی و فتنه‌انگیزی استکبار جهانی و ایادی وابسته به آنان این ملت با جان و دل پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و با همبستگی و همدلی معادلات دشمن را بهم می‌ریزند.

این نماینده مردم در خانه ملت، تفکر انقلابی‌گری و زیر بار زور نرفتن را دو پیام مهم مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دانست و افزود: مسئولان باید قدر این مردم را که پشتیبان نظام و رهبری هستند بدانند و مطالبه بحق مردم مبنی بر برطرف کردن مشکلات آنان به ویژه مشکلات معیشتی پیام مهم دیگر این حماسه حضور است.


انتهای پیام

نظر شما