شناسهٔ خبر: 31108917 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

چهل سالگی انقلاب

مازندرانی ها متحدتر از گذشته پای انقلاب ایستاده اند

ساری- ایرنا- همزمان با چهلمین ساگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مردم مازندران با فریاد آزادی و استقلال نه تنها شعارهای انقلاب 57 را در گوش جهانیان طنین انداز کردند، بلکه با مشت گره کرده، به دشمنان نظام و انقلاب نشان دادند که ملت ایران متحد تر از گذشته پای ارزش های انقلاب ایستاده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا ، شهروندان ولایتمدار، مذهبی و شهید پرور دیار طبرستان از خرد و کلان، کوچک و بزرگ، زن و مرد، دختر و پسر، کودک و خردسال، دانش آموز و دانشجو، حتی مادرانی که نوزادانشان را در آغوش داشتند در چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی حضور باشکوه و تحسین آمیز خود را نشان دادند.
مردم مازندران با شعارهای مرگت باد آمریکا، مرگ بر اسرائیل و هیهات من‌الذله به جهانیان نشان دادند که هیچ گاه عرصه سیاسی و مبارزه انقلابی را خالی نمی کنند و با وجود تمام سختی ها، کاستی ها و مشکلات از انقلاب اسلامی و دفاع از اسلام، قرآن و ولایت بر نمی گردند.
مازنی ها امروز در حالی که پرچم جمهوری اسلامی ایران را با عزت و اقتدار در دستانشان تکان می دادند با شعارهای انقلابی بار دیگر نشان دادند تا زمانی که اتحاد کلیدواژه استقامت آنهاست، جمهوری اسلامی را استوار و محکم حفاظت و حراست می کنند.
مردم انقلابی، مبارز و ولایتمدار مازندران که صبغه انقلابی و و لایتمداری آنها شهره خاص و عام است امروز با شعار وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد،ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد به جهانیان نشان دادند که همگام و همسو با سایر ملت ایران با حمایت از مقام معظم رهبری اجازه گستاخی و جسارت شمنان را به این آب و خاک نمی دهند.
راهیپمایان در حالی که تصاویر معمار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری را در دست داشتند و سردادن شعار ' خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست ' به دنیا ثابت کردند که این مردم بصیر، فهیم و مقاوم هیچگاه دست از حمایت ولایت فقیه در امتداد خط و لایت و امامت بر نمی دارند.
مردم خطه علویان با خروش با ولایت زنده‌ایم، تا زنده‌ایم رزمنده‌ایم و 22 بهمن نوید رحمت، تجلی پیروی از ولایت است نشان دادند که جبهه مردمی با خط ولایت غیرقابل نفوذ و آسیب پذیر است.
مازندرانی ها امروز با طنین فریاد ' 22 بهمن روز فتح انقلاب است، نقش ستمگران همه بر آب است ' بار دیگر درس عزت و آزادی و اقتدار و استقلال ملت ایران را در گوش جهانیان بانگ زدند که این ملت هیچ هراسی از مستکبران و ابرقدرت های شرق و غرب ندارد.
امسال برخلاف سال های گذشته، راهپیمایی روز 22 بهمن در ساری از یک نقطه آن هم میدان ساعت آغاز شد و به مقصد نهایی در میدان امام خمینی(ره) رسید و با سخنرانی میهمان ویژه مراسم، فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد و دارایی و قرائت قطعنامه پایان یافت.
راهپیمایی 22 بهمن امسال در 60 نقطه مازندران برگزار شد.
7335/1654

نظر شما