شناسهٔ خبر: 31107383 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

انقلاب ما سنگهای کودکان فلسطینی را به موشکهای دوربرد تبدیل کرد

اصفهان - نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: انقلاب اسلامی سنگهای کودکان فلسطینی را به موشک‌های دوربردی تبدیل کرده که هیچ گنبد آهنینی جلوی آن را نمی گیرد و این امر کینه اسرائیل را برانگیخته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی پیش از ظهر دوشنبه در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن در میدان امام خمینی (ره) اصفهان اظهار داشت: خوشحالم که در جمع مردم ولایت مدار استان اصفهان و سنگرنشینان خط مقدم جبهه دفاع از انقلاب اسلامی در طول چهل سال انقلاب اسلامی حضور دارم.

وی با بیان اینکه ملت ایران با امام زمان (عج) میثاق بسته‌اند که سختی‌ها و ناملایمات را تحمل کنند اما هرگز سنگر انقلاب و فرمانبری از ولایت‌فقیه را خالی نکنند، افزود: خداوند را به خاطر نعمت هدایت دینی، ولایت، انقلابی که تولد جدید اسلام بود و ملت باصلابت ایران شاکریم، ملت با مقاومتی که همه اولیای الهی و امامان در فراغ چنین امتی بودند، امتی که امام خمینی (ره) و رهبر  معظم انقلاب و تاریخ شهادت می دهد که در طول تاریخ بی سابقه بوده است، مردمیکه ثابت کردند از دین خود با تمام وجود حمایت خواهد کرد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: ملت ایران ثابت کرده است که از جان و مال خود می‌گذرد و همه سختی‌ها را تحمل کند اما تعرض به دین خدا را تحمل نمی کند.

برپایی نظام ولایی و حاکمیت قانون الهی در صف نخست تمامی دستاوردهای انقلاب است

وی با اشاره به اینکه به هر بخشی از انقلاب که نظاره کنیم معجزه‌ای الهی را شاهد هستیم، ابراز داشت: در صف نخست تمامی دستاوردهای انقلاب برپایی نظام ولایی و حاکمیت قانون الهی بر این سرزمین است.

حاجی صادقی با اشاره به اینکه امروز ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی را در شرایطی جشن می گیریم که دشمن وعده داده بود که اجازه برپایی جشن ۴۰ سالگی انقلاب را نخواهد داد، تصریح کرد: دشمنان برای دستیابی به این هدف فتنه‌ها و تهاجم‌های مختلفی بر علیه ملت ایران انجام دادند اما این امت نشان داد به معنای واقعی علوی، عاشورایی و پیرو راه حضرت فاطمه زهرا(س) است و در برابر همه فتنه ها از انقلاب پاسداری می کند تا این انقلاب را به صاحب اصلیش امام زمان (عج) تحویل دهد.

انقلاب ما فراز و نشیب داشته است اما توقف نداشته است

وی با اشاره به اینکه انقلاب ما فراز و نشیب داشته اما توقف نداشته است و سنگرهای کلیدی جهان اسلام را یکی یکی  پشت سر گذاشته است، بیان داشت: انقلاب به نوعی در جهان تحول‌ساز بوده است که آمریکا  اعتراف کرده که انقلاب اسلامی ایران مرگ تدریجی ما را رقم زده است و با زنده ماندن انقلاب اسلامی مرگ استکبار و رژیم اشغالگر اسرائیل قطعی است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره رموز ماندگاری انقلاب اسلامی در طول  ۴۰ سال گذشته و حرکت رو به جلوی آن برخلاف تمامی انقلاب‌های تاریخ بیان داشت: این رموز ما را به چهل ساله دوم انقلاب اسلامی رسانده و کمال، پویایی و پیشرفت نهایی انقلاب را تعیین می‌کند که به دو عامل اساسی اشاره می‌کنم.

وی با بیان اینکه این دو عامل پیوند با حق دارد و با هم انقلاب را در برابر همه حوادث حفظ کرده است، ابراز داشت: ولایت مداری و اطاعت از رهبری الهی نخستین عامل پیروزی انقلاب است همانگونه که امام  خمینی (ره) و در ادامه رهبر معظم انقلاب این انقلاب را در برابر فتنه ها و نقشه‌های مختلف دشمنان حفظ کردند.

حاجی صادقی تصریح کرد:  خداوند را به خاطر این رهبر الهی و معجزه الهی شاکر هستیم، یکی از مراجع عظام به من فرمودند که خداوند را شاهد می گیریم این رهبر عزیز معجزه الهی است و در برابر همه فتنه ها و تهاجم ها با بصیرت، حکمت، قاطعیت و با روحیه انقلابی ایستاده است.

مادامی که با ولایت هستیم استکبار هیچ غلطی نمی‌تواند بکند

وی با تاکید بر اینکه مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند  که قدرشناس این رهبر هستند، تصریح کرد: مادامی که ما با ولایت هستیم شکست معنا ندارد و استکبار هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه عامل دوم پایداری انقلاب، امتی است که در برابر دشمنان با تمام وجود ایستاده و به تعبیر قرآن استقامت علمی، بصیرتی و عملی دارد، اظهار داشت: نماد استقامت عملی همان مردمی هستند که بیش از ۳۰۰ شهید را در یک روز تشییع کردند اما دست از انقلاب و دین برنداشتند.

وی اضافه کرد: این ملت خرازی‌ها و ردانی‌ها را در راه دین فدا کردند، امتی که در میدان جهاد کبیر نیز  سختی‌ها، ناملایمات و گاهی بی‌عدالتی را تحمل می کند اما در برابر استکبار ایستاده است، چنین امتی شکست‌ناپذیر است.

حاجی صادقی با اشاره به اینکه پیام این ملت ایران این است که ای دشمنان دین خدا و انسانیت بدانید که ما تا مرگ شما پابرجا ایستاه‌ایم و هرگز کوتاه نخواهیم آمد، بیان داشت: ای دشمنان خدا! بدانید که بمب اتمی که می‌ترسید کاخ سفید را از میان ببرد نیروی ایمان، استقامت دینی، علوی و حسینی این ملت است که به قدرت الهی این کاخ را بر سر شما خراب خواهد کرد و یقین بدانید این امر در یکی  دو دهه آینده تحقق خواهد یافت.

کینه دشمنان از انقلاب ایران به دلیل اثرگذاری و کارآمدی نظام جمهوری اسلامی است

وی با اشاره به اینکه کینه دشمنان از انقلاب ایران به دلیل اثرگذاری و کارآمدی نظام جمهوری اسلامی است، ابراز داشت: انقلاب ما زنده و پویا است و  بر این اساس جبهه استکبار در برابر آن ایستاده است، جبهه‌ه‌ای که به فرموده رهبر انقلاب وسیع، عظیم و نامتجانس است، در این جبهه دشمن به عربستان، ژیم اشغالگر و کشورهای اروپایی، منافقان و برخی خود فروختگان نقش داده‌ است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه پیام ۲۲ بهمن امسال این است که در برابر جبهه استکبار به فرموده رهبر انقلاب جبهه‌ای بزرگ از امت، دولت، مجلس و به طور کلی مردم و مسئولان تشکیل شود، تصریح کرد: امروز بیش از همیشه نیاز داریم در یک جبهه واحد در برابر استکبار بایستیم چرا که انقلاب ما زنده است و پاسدار و حافظ می خواهد، همه ملت ما سنگر نشین حفاظت و پاسداری از این انقلاب هستند.

وی ادامه داد: امروز بزرگترین تکلیف ما این است که این رسالت بزرگ را با انسجام و وحدت بر محور ولایت پیش ببریم، گفت:به همه از مسئولین و مردم می‌گوییم که حفاظت از انقلاب وحدت و ایستادگی ما می طلبد و محور وحدت ما رهبری و ولایت است چراکه ولایت تجلی توحید ربوبی است.

وی با بیان رهبر  انقلاب وعده دادند که امسال راهپیمایی ۲۲ بهمن از همیشه باشکوه تر است، ابراز داشت: در سراسر ایران مانند اصفهان امروز راهپیمایی هم به لحاظ کمی هم به لحاظ کیفی با همیشه فرق دارد، امروز فری تبری، استکبارستیزی و  فریاد نه گفتن مردم به آمریکا در سراسر ایران از هر ۴۰ سال قوی‌تر، با کیفیت‌تر و رساتر بوده است.

هرگز سنگر انقلاب و فرمانبری از ولایت را خالی نخواهیم کرد

حاجی صادقی به سه پیام مهم راهپیمایی ۲۲ بهمن از دید مردم اشاره کرد و گفت: اولین پیام ما به رهبر معظم انقلاب است که ای رهبر فرزانه و ای مالک اشتر و مُسلم امام زمان (عج)  که آمده‌ای عالم را آماده ظهور منجی عالم کنی، ما با تو عهد و میثاق می‌بندیم که سختی‌ها را تحمل کنیم اما هرگز سنگر انقلاب و فرمانبری از ولایت را خالی نخواهیم کرد، ما نخواهیم گذاشت بار دیگر فتنه‌گران کاری کنند که با امام زمان (عج) درددل کنید و اجازه نخواهیم داد فتنه‌های گذشته تکرار شود، ما اهل کوفه نیستیم و  شعار همیشگی ما این است که«هیئات من الذلة».

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه پیام دوم مردم خطاب به مسئولان است که خدمت‌گزاری در نظام ولایی را نعمت الهی و فرصتی برای خدمت بدانند، تصریح کرد: همه ما باید به نوکری این مردم و خدمت‌گزاری به آنها افتخار کنیم که این مردم قدرشناس از مسئولان تنها خدمت صادقانه به نظام  و ایستادگی در برابر فشارهای استکبار با روحیه جهادی و انقلابی را خواستار هستند.

وی با بیان اینکه این کشور کمبود ندارد بلکه سرمایه های بزرگ و و مسئولان خوبی دارد، گفت: رهبر انقلاب ادبیاتی نیکو را به ما یاد دادند مبنی بر اینکه مردم مطالبه گر هستند و ما باید  پاسخگو باشیم چراکه صاحب این حکومت نیز مردم ایران هستند.

حاجی صادقی با اشاره به اینکه مطالبه دیگر مردم از مسئولان تبعیت مطلق از ولایت‌فقیه است به نوعی که مسئولان منویات و مطالبات رهبری را با تمام وجود عمل کنند، تاکید کرد: در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی هرکجا که از رهبری تبعیت کرده‌ایم موفق بوده‌ایم و آن جایی آسیب دیده‌ایم که برخی خواستند کنار رهبر نظریه‌پردازی کنند.

در تبعیت از فرمان رهبر، شک کردن در مولوی یا ارشادی بودن دستور ولی‌فقیه معنا ندارد

وی تصریح کرد: در نظام ولایی معنا ندارد که سوال کنیم امر رهبر مولوی یا ارشادی بوده است، در تبعیت از رهبر همه دستورات رهبری لازم الاطاعت است، همه باید فرمان ببرند و هیچ کس مجاز نیست فرمان رهبر را تعبیر کند، بر این اساس مردم از مسئولان می‌خواهند که نسبت به ولایت سربازی مطیع و جان بر کف باشند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه این امت با ولایت محوری گردنه‌های سختی را گذراند، تاکید کرد: به لطف الهی در برابر فتنه کنونی، تهاجم گسترده استکبار و فشار اقتصادی نیز این امت ولایت مدار پیروز هستند و از مسئولان می‌خواهیم با این امت همراهی کنند و مانند آنها روحیه جهادی و انقلابی داشته باشند.

وی با اشاره به اساسی‌ترین پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن ابراز داشت: اصفهان در حکومت نظامی یک ماه زودتر از همه شهرها غضب رژیم شاهنشاهی را برانگیخت و در دوران دفاع مقدس نیز حماسه آفرین بود، بر این اساس از میدان امام خمینی (ره) که امروز تقدس دارد به کاخ سفید،رژیم اشغالگر و آل سعود پیام می‌دهیم که زهی خیال باطل! شما آمده اید نور خدا را خاموش کنید اماما از فرهنگ قرآن و اهل بیت یاد گرفته‌ایم که تولی و تبری دو لایه یک حقیقت دینی است

حاجی صادقی اظهار داشت: بر این اساس ما به همان میزان که به ولایت وابسته‌ایم نسبت به استکبار کینه داریم، سر بر تن وی باقی نمی‌گذاریم و با تمام وجود این ذکر خدا را فریاد می‌زنیم که «ای آمریکا مرگت باد» که این شعار یادآور آیه «تَبَّتْ یَدَا أَبِی لَهَبٍ وَتَبَّ» است.

انقلاب اسلامی سنگ کودکان فلسطینی را به موشکهای دوربرد تبدیل کرد

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد:  کینه رژیم اشغالگر قدس نسبت به ملت ایران این است که یک روز مشکل آنها سنگ بچه‌های اسرائیلی بوده است اما انقلاب اسلامی این سنگ‌ها را به موشک‌های دوربردی تبدیل کرده که هیچ گنبد آهنینی جلوی آن را نمی گیرد، این صحبت خود آنهاست.

وی اضافه کرد: امروز اسرائیل از این امر هراس دارد که یک روز به عنوان قدرتی در خاورمیانه مطرح بوده و ظرف ۶ روز ارتش های عربی را شکست می‌داده است اما امروز نیروهای کوچک انقلاب اسلامی و حزب الله و همه نیروهای دیگر آنها از جمله بچه های انقلاب اسلامی در یمن خواب راحت را از  آنهاگرفته‌اند به نوعی که طاقت آوری آنها در برابر نیروهای انقلابی از ۳۳ روز به ۲۲ روز، سپس هشت روز  ودر مرحله چهارم به ۴۸ ساعت رسیده است.

حاجی صادقی تصریح کرد: رژیم اشغالگری که یک روز شعار نیل تا فرات را مطرح کرد، پیرامون منطقه کوچک غصبی خود، دیوارهای بتن آرمه‌ای با انواع ابزارها از ترس نیروهای انقلابی ساخته که بلندتر از دیوارهای میدان امام است.

 ۲۲ بهمن و روز قدس را در قدس شریف جشن خواهیم گرفت

وی تاکید کرد: وعده ما و وعده امام و رهبر ما این است که با نابودی رژیم اشغالگر قدس ما ۲۲ بهمن و روز قدس را در قدس شریف جشن خواهیم گرفت.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه کشورهای اروپایی و همسایه ما  ۴۰ سال است نجابت انقلاب اسلامی، رافت انقلابی، زندگی صلح‌آمیز و مسالمت انقلاب اسلامی را مشاهده و تجربه کردند، خطاب به آنها گفت: عجیب است در چنین شرایطی باز هم فریب فریاد جنگ طلبانه و نفاق‌آمیز  آمریکایی را می‌خورید که اعتراف کرده است که انقلاب اسلامی همه شاخص‌های ابرقدرتی را از انها گرفته است.

وی با بیان اینکه پیام انقلاب اسلامی عزت اسلامی است و انسانها را از یوغ بندگی انسانها رها کرده و آنها را به بندگی خدا دعوت کند، بیان داشت: تاریخ نشان داده است هر آن کس که در برابر  ملت ایران ایستاده است محکوم به نابودی و شکستی مانند مرگ آمریکا و اسرائیل خواهد بود.

نظر شما