شناسهٔ خبر: 31107000 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رئیس پلیس پیشگیری ناجا:

مردم تا آخرین قطره خون پای انقلاب ایستاده‌اند

رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: مردم به خاطر استقلال و آزادی و انقلاب اسلامی هزینه دادند، بنابراین تا آخرین قطره خون پای انقلاب ایستاده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار محمد شرفی، رئیس پلیس پیشگیری ناجا در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره رمز ماندگاری انقلاب اسلامی گفت: رمز ماندگاری انقلاب اسلامی حضور به هنگام و به موقع مردم است. مردم بسیار هوشمندی داریم که در طول چهل سال از آرمان‌های حضرت امام مراقبت کردند.

 وی ادامه داد: مردم به خاطر استقلال و آزادی و انقلاب اسلامی هزینه دادند، بنابراین تا آخرین قطره خون پای انقلاب ایستاده‌اند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا خاطرنشان کرد: مردم همچنان پای آرمان‌های حضرت امام ایستاده‌اند و از مقام معظم رهبری نیز حمایت می‌کنند. همچنین مراقب امنیت کشور نیز بوده‌اند. ما به عنوان خادم مردم و به عنوان سرباز مردم در جهت آسایش و آرامش مردم قدم بر می داریم.

سردار شرفی خاطرنشان کرد: همدلی، وحدت و همبستگی مردم نسبت به نظام در شرایط حساس مهمترین موضوع است، چرا که مردم همیشه در شرایط حساس کشور حضور دارند.

وی ادامه داد: رهنمودهای مقام معظم رهبری و حمایت از رهبر و اتحاد و همبستگی می‌تواند، موجب رمز ماندگاری انقلاب اسلامی شود.

سردار شرفی در خصوص حضور نیروهای پلیس پیشگیری در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: ما به عنوان مجموعه پلیس پیشگیری که یکی از بزرگترین یگان‌های پلیس‌های تخصصی نیروی انتظامی است،  عموماً وظیفه تامین نظم و امنیت مراسمات مانند ۲۲ بهمن در سراسر کشور را برعهده داریم.

وی ادامه داد: برنامه های مربوط به تامین نظم و امنیت را طراحی و به همه اعلام کرده ایم و همه نیروهای پلیس پیشگیری از ساعاتی قبل از راهپیمایی و تا پایان راهپیمایی در کنار مردم حضور داشته و در تامین نظم و امنیت تلاش می کنند تا امسال شاهد برگزاری یک راهپیمایی آرام با نظم و امنیت کامل باشیم. دشمنان ما این همه توطئه کرده‌اند تا مشکلی را ایجاد کنند، اما خوابشان تعبیر نشده و پرچم ایران سربلند و سرافراز است.

 وی در پاسخ به این سوال که تأمین امنیت مراسم امروز در سایر وظایف کلانتری‌ها خللی ایجاد نمی‌کند، گفت: سازماندهی نیروهای ما به گونه‌ای است که بر اساس برنامه هم برای اماکن انتظامی و هم برای مراکز تجاری و حساس اقتصادی و هم مراکز جمعیتی پیش بینی های لازم را انجام داده‌ایم و همه مراقبت‌ها انجام می‌شود و به صورت محسوس و نامحسوس نیروهای ما حضور دارند. البته مردم خودشان مراقبت های لازم را انجام می‌دهند و به حول و قوه الهی امسال یک راهپیمایی کم‌نظیر را شاهد خواهیم بود.

برچسب‌ها:

نظر شما