شناسهٔ خبر: 31103251 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

رئيس پليس راهور تهران بزرگ اعلام کرد؛

تمهيدات ترافيکي راهپيمايي 22 بهمن از امشب

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا- با توجه به اينکه از ساعت 9 صبح فردا راهپيمايي با شکوه شهروندان تهراني آغاز مي‌شود، تمهيدات ترافيکي از امشب آغاز مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از خبرگزاري صداوسيما، سردار مهماندار گفت: عوامل پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ از ساعت 6 صبح تا خاتمه مراسم راهپيمايي و عادي شدن وضعيت ترافيکي در کليه معابر پيرامون مسير‌هاي راهپيمايي و معابر منتهي به ميدان آزادي حضور داشته و نسبت به تسهيل عبور و مرور و جلوگيري از انسداد معابر در محدوده اجراي مراسم اقدامات لازم را انجام خواهند داد.
وي در خصوص ممنوعيت ­و محدوديت‌هاي تردد در روز 22 بهمن ماه گفت: در مسير‌هاي دوازده گانه تعيين شده براي راهپيمايي، محدوده ميدان آزادي و معابر پيرامون ­آن، محدوديت تردد وجود دارد که در سه مرحله انجام مي‌شود.
رئيس پليس راهور تهران بزرگ ادامه داد:

مرحله اول) از ساعت 21 امشب­ ضلع شمالي ميدان آزادي (حدفاصل خيابان محمد علي جناح تا جاده مخصوص).

مرحله دوم) از ساعت 22 امشب رينگ داخلي ميدان آزادي در 4 مقطع منتهي به ميدان آزادي از جمله:

** خيابان آزادي شرق به غرب از ابتداي خيابان برادران عزيزي به سمت غرب.

** جاده مخصوص غرب به شرق ابتداي راستگرد مخصوص به آيت اله سعيدي به سمت ميدان آزادي.

** بزرگراه جناح از خيابان دانش به سمت جنوب.

** دسترسي رينگ خارجي ضلع جنوب ميدان آزادي به رينگ داخلي ميدان. محدوديت اعمال خواهد شد.

سردار مهماندار افزود:
 
مرحله سوم) از ساعت 6 صبح روز 22 بهمن در­

*** طول خيابان آزادي از ميدان آزادي تا ميدان انقلاب و از خيابان انقلاب تا ميدان فردوسي و به سمت ميدان امام حسين و همچنين طول جاده مخصوص کرج از دوربرگردان تامين اجتماعي تا ميدان آزادي.

*** بزرگراه محمد علي جناح از فلکه دوم صادقيه تا ميدان آزادي.

*** طول بزرگراه آيت اله سعيدي از ميدان فتح تا ميدان آزادي.

*** کليه رمپ‌هاي شيخ فضل الله ورودي به بزرگراه جناح.

*** بزرگراه نواب جنوب به شمال از ميدان جمهوري تا خيابان آزادي و خيابان توحيد در مسير شمال به جنوب از ميدان توحيد تا خيابان آزادي.

*** بزرگراه يادگار امام (ره) از خيابان تيموري تا دوربرگردان ضلع جنوبي به سمت خيابان آزادي.

*** خيابان حبيب الهي و خيابان اکبري و بلوار برادران شهيد عزيزي از آخرين تقاطع به جنوب تا خيابان آزادي.

*** خيابان برادران شهيد رحماني از ميدان رحماني تا جاده مخصوص کرج.

*** خيابان کارگر در حدفاصل خيابان جمهوري تا بلوار کشاورز.

*** طول خيابان فردوسي و قرني در حدفاصل خيابان‌هاي جمهوري تا سميه.

*** طول خيابان وليعصر در حدفاصل خيابان جمهوري تا طالقاني و ميدان وليعصر.

*** مسير‌هاي عمود بر خيابان آزادي در ضلع شمال شامل؛ خيابان دکتر قريب شمالي، خيابان اسکندري شمالي، خيابان رودکي شمالي، خيابان خوش شمالي.

*** مسير‌هاي عمود بر خيابان آزادي در ضلع جنوبي شامل: خيابان جمال زاده، خيابان نوفلاح، خيابان زارع و خيابان اوستا و ساسان به سمت خيابان آزادي، خيابان اسکندري جنوبي، خيابان رودکي جنوبي و خوش جنوبي از کلهر، خيابان جيحون از بهنود به سمت شمال تا خيابان آزادي.

*** مسير‌هاي عمود بر خيابان انقلاب در ضلع شمالي شامل: خيابان استاد نجات اللهي و خيابان حافظ از سميه به سمت جنوب، خيابان فلسطين، وصال شيرازي و خيابان قدس از طالقاني به سمت جنوب و خيابان 16 آذر از بلوار کشاورز و پورسينا.

*** مسير‌هاي عمود بر خيابان انقلاب در ضلع جنوبي شمال: خيابان خاک از استاد شهريار، خيابان ابوريحان، خيابان رازي، خيابان دانشگاه- خيابان 12 فروردين- خيابان منيري جاويد از دکتر لبافي نژاد به سمت شمال تا خيابان انقلاب. محدوديت اعمال خواهد شد.

وي گفت: همچنين محدوده‌هاي ممنوعيت توقف بشرح ذيل است: طول بزرگراه جناح از ميدان آزادي تا فلکه دوم صادقيه در هر دو مسير؛ طول جاده مخصوص از ميدان آزادي تا پل اکباتان در هر دو مسير؛ طول بزرگراه آيت اله سعيدي از ميدان آزادي تا ميدان فتح در هر دو مسير؛ طول خيابان آزادي از ميدان آزادي تا ميدان فردوسي و در ادامه تا ميدان امام حسين (ع) در هر دو مسير.
رئيس پليس راهور تهران بزرگ افزود: شهروندان توجه کنند که در همه معابر داراي محدوديت تردد، از ورود موتور سيکلت سواران و حرکت خلاف جهت وسايل نقليه جلوگيري خواهد شد.
وي در ادامه گفت: ترمينال غرب نيز از ساعت 23 امشب تعطيل مي‌باشد و مسافران به ترمينال جنوب هدايت مي‌شوند.

نظر شما