شناسهٔ خبر: 31091508 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام از مردم برای حضور در چهلمین حماسه‌ حضور

گروه اجتماعی - شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام با صدور بیانیه اقشار مختلف مردم مرزدار استان ایلام را به شرکت حماسی در راهپیمایی 22 بهمن و جشن چهلمین فجر انقلاب فراخواند.

صاحب‌خبر -
دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام از مردم برای حضور در چهلمین حماسه‌ حضور
به گزارش ایکنا از ایلام، متن بیانیه به شرح زیر است:
یوم الله بیست و دوم بهمن، نقطۀ اوج وحدت و حضور آکنده از بصیرت و آگاهی ملت و باز تعریف حمایت چهار دهه از انقلاب اسلامی است .
حضور حماسی و وحدت‌بخش مردم ایران در راهپیمایی باشکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر میهن اسلامی ایران برای عموم مردم و سیاستمداران دنیا، معنایی متفاوت خواهد داشت که برای دوستان مایۀ  نشاط و امید و برای دشمنان  زبون این انقلاب مایۀ یأس و ناامیدی است
روز 22 بهمن‌ماه 1397  همۀ دنیا شاهد خواهند بود که مردم گرانقدر ایران با هر بینش سیاسی، هر نوع سلیقه اجتماعی و از هر دین ، قوم و نژادی همه یک صدا «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» را فریاد خواهند زد .
اینک در  چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همچون سالهای قبل، ملت بصیر و حماسه ساز ایران اسلامی در  شهرها و روستاهای سراسر کشور سیل خروشان همبستگی و غیرت انقلابی خود را در راهپیمایی شکوهمند یوم‌الله 22 بهمـن به راه خواهند انداخت و به صورت یکپارچه و همزمان، چشم جهانیان را خیره به عزم راسخ خود در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهند کرد .
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از امت مرزدار و همیشه بیدار استان ایلام دعوت می‌نماید تا بار دیگر با حضـور حماسی، انقلابی و آمیختـه با بصیـرت خود در آوردگاه راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن‌ماه، «شکوه وحدت و همبستگی حضور ملی، عزت و عظمت و اقتدار» خویش را به نمایش گذارده و با آرمان‌های بلند بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام‌خمینی (ره)، شهدا و لبیک به ندای مقام معظم رهبری تجدیدبیعت کنند.
راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در مرکز استان ( شهر ایلام ) رأس ساعت 10 صبح از مقابل سازمان جهاد کشاورزی استان واقع در خیابان آیت‌الله حیدری آغاز و با طی مسیر میدان کشوری، بلوار آزادی تا چهارراه (میدان سابق مادر) برگزار خواهد شد.
سخنران این مراسم حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلش شورای اسلامی خواهند بود.
انتهای پیام

نظر شما