شناسهٔ خبر: 31073943 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: با اروپا اتمام حجت می کنیم

منبع: فارس

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با اروپایی‌ها اتمام حجت می‌کنیم، شان و عزت مردم ما بیش از این است که اگر بخواهند گروکشی کنند ذره‌ای اجازه گستاخی به ملت ایران را نمی‌دهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، محمدرضا پورابراهیمی ظهر امروز در جمع نمازگزاران شهر جوپار کرمان اظهار داشت: انچه موجب شده خشم دشمن و عصبانیت آنها در مواجهه با انقلاب اسلامی بیشتر شود، تمسک ملت ایران به اهل بیت (ع) است، تفکری که امروز جریان تفکیری داعش را زمینگیر کرده و موجب نابودی و اضمحلال انها در منطقه شده است.

بیشتر بخوانیم:

۳.۵ میلیارد دلار از ارز کشور گم شد

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تفکر سیدالشهدا (ع) مردم در جمهوری اسلامی وجو دارد و کشور و نظام و مکتب شیعه ما نه به کسی ظلم می‌کند و نه اجازه می‌دهد کسی به او ظلم کند.

پورابراهیمی به همصدایی برخی افراد با دشمنان نظام جمهوری اسلامی در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: اساس حرکت به نحوی بوده که در مسیر حل مشکلات مردم گام برداریم و دلیل اصلی ورود جمهوری اسلامی به برجام برای رفع مشکلت اقتصادی بوده است، اما بعضی در فضای مجازی با دشمن همصدا می‌شوند که مسؤولان به فکر مشکلات اقتصادی و مردم نیستند و این جفا به انقلاب و بعضی از مسئولانی است که شب و روز زحمت می‌کشند.

وی بیان داشت: مذاکرات برجام تنها برای حل مشکلات اقتصادی بود که به ناحق بر مردم ما تحمیل شده بود و این یعنی تلاش برای حل مشکلات، اما چرا عده‌ای فضا را اینگونه مطرح می‌کنند که کاری برای مردم نمی‌شود.

وی افزود: ما برای جنبش‌های منطقه‌ای و زندانیان سیاسی و حقوق بشر وارد مذاکرات نشدیم، بلکه رفع تحریم تجاری جمهوری اسلامی ایران، رفع تحریم بانکی و مراودات بانکی و حمل و نقل و صنعت بیمه‌ای اصول مذاکرات بود.

پورابراهیمی تصریح کرد: آمریکایی‌ها نه تنها به تعهدات خود عمل نکردند بلکه از جریان برجام خارج شدند، با اروپایی‌ها هم اتمام حجت می‌کنیم، وزیر امور خارجه را در مجلس خواسته‌ایم و گفته‌ایم که شأن و عزت مردم ما بیش از این است که اروپایی‌ها بخواهند گروکشی کنند و ذره‌ای اجازه گستاخی به ملت ایران را نمی‌دهیم.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: موضع جمهوری اسلامی ایران امروز از موضع اقتدار است و اروپایی‌ها هم می‌دانند، باید به تعهداتشان عمل کنند و مکلف به اجرای تعهدی هستند که آن را امضا کرده‌اند.

پورابراهیمی با بیان اینکه ادبیات آمریکایی‌ها بسیار استکباری و گستاخانه است، بیان کرد: مردم ما مشکلات اقتصادی دارند و همه باید در برابر ان پاسخگو باشیم اما اینگونه نیست که مردم انقلاب و نظام خودشان را تنها بگذارند.

وی به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: چهل سال گذشته موفقیت‌های زیادی داشتیم که به برکت مقاومت وپایداری ملت ایران به دست آمد.

پورابراهیمی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها خواب براندازی جمهوری اسلامی را به گور می‌برند و نظام جمهوری اسلامی از موضع عزت و اقتدار همین مسیر را طی می می‌کند و ان‌شاءلله امسال مردم ما نشان می‌دهند که هر اندازه آمریکایی‌ها گستاخی بیشتر نسبت به مردم ما داشته باشند، حضور ملت ایران در صحنه قوی‌تر خواهد بود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس ابراز داشت: مردم ما در ۲۲ بهمن مجدد با امام راحل، شهدا و رهبری عزیشان پیمان می‌بندند، مسئولان این همایش پرشور را نباید به حساب خودشان بگذارند، ما باید باتمام توان تلاش برای حل مشکلات اقتصادی مردم کنیم.

وی گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن برای انقلاب و نظامشان است، آنها برای ارزش‌ها و شهدا و رهبری و امام می‌آیند و ان‌شاءالله ۲۲ بهمن بار دیگر اوج عظمت مردم و همه علاقه‌مندان به نظام به نمایش گذاشه می‌شود و استان کرمان یکپارچه با حضور مردم بار دیگر بزرگ زرینی در صفحات انقلاب اسلامی رقم می‌زند.

نظر شما