شناسهٔ خبر: 31008476 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

فدراسیون فوتبال با هیچ مربی برای جانشینی کی روش مذاکره نکرده است

مهدی تاج در گفتگویی اعلام کرد؛ فدراسیون فوتبال با هیچ مربی برای جانشینی کی روش مذاکره نکرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از شکست ۳ بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل ژاپن در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات، کارلوس کی روش از تیم ملی جدا شد و قرار است به کلمبیا برود تا هدایت سه رنگ‌ها (لقب تیم ملی فوتبال کلمبیا) را برعهده بگیرد.

یک روز پس از خداحافظی کی روش از بازیکنان و ... سفر به لیسبون پرتغال، مازیار ناظمی، مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان از حضور مربیان صاحب‌نام دنیا برای سرمربیگری تیم ملی فوتبال خبر داد.

بر اساس اعلام ناظمی، زین‌الدین زیدان فرانسوی، یورگن کلینزمن آلمانی، خوزه مورینیوی پرتغالی، بلان و رنار از گزینه‌های فدراسیون فوتبال ایران هستند و حتی ساعتی پیش،  سعد الحارثی، خبرنگار عربستانی و عضو سابق کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار پستی در صفحه توییترش اعلام کرد، فن مارویک سرمربی سرشناس هلندی در آستانه امضای قرادادی ۴ ساله با فدراسیون فوتبال ایران است.

پس از انتشار این صحبت ها، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در گفتگویی رادیویی اعلام کرد، تاکنون با هیچ مربی مذاکره نکرده ایم و همانطور که گفتم در حال حاضر فدراسیون فوتبال فقط به دنبال جمع‌آوری اطلاعات است.  ما در اسفند ماه فیفا دی داریم، اما نباید عجله کنیم که فشار‌هایی وارد شود.

او افزود: البته فرایند انتخاب سرمربی تیم ملی نباید طولانی شود که فیفا دی‌ها را از دست بدهیم. الان وقت داریم که با حساب و کتاب برای ۴ سال مربی انتخاب کنیم. قراردادی که ما قبلا بسته بودیم در اجرا دچار بحث‌های جدی بود، اما حالا اگر قراردادی بسته شود، متناسب با نیاز‌های فوتبال کشور خواهد بود.

تاج در پایان گفت: معینی، محصص، حمید استیلی، حسین کلانی، حشمت مهاجرانی و میرشاد ماجدی اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال هستند و این مجموعه نظرات مختلف می‌دهند و آن‌ها در حال بحث هستند که تیم ملی چه مدل مربی می‌خواهد و اولین انتخاب توسط کمیته فنی برای تیم ملی بزرگسالان است.

نظر شما