شناسهٔ خبر: 30940640 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

نقل و انتقالات: بیش‌فعالی بارسلونا و انگلیس سوت و کور

درحالیکه فرصت نقل و انتقالات زمستانی اروپا آخرین روز خود را پشت سر گذاشت، لیگ برتر انگلیس یکی از بی‌تحرک‌ترین نقل و انتقالات زمستانی خود را تجربه کرد و بارسلونا فعالترین تیم اروپایی در این دوره بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های بزرگ انگلیسی در جریان فرصت نقل و انتقالات زمستانی امسال بسیار کم‌تحرک بودند و اگر امضای قرارداد نیوکاسل با میگل آلمیرون، هافبک ملی‌پوش اهل پاراگوئه نبود، لیگ برتر یکی از بی‌تحرک‌ترین ژانویه‌های نقل و انتقالاتی خود را پشت سر می‌گذاشت. نیوکاسل در آخرین روز باقی‌مانده با پرداخت 20 میلیون پوند برای خرید آلمیرون از آتلانتای آمریکا، رکورد این باشگاه را شکست تا دست‌کم در آخرین روز، خبری از لیگ برتر در جبهه نقل و انتقالات منتشر شود.

 

نکته جالب اینجا است که از شش باشگاه بزرگ لیگ برتری، تنها تیمی که در آخرین روز نقل و انتقالات دست به خرید بازیکن زد آرسنال بود که دنیس سوارز را به عنوان بازیکن قرضی از بارسلونا به خدمت گرفت. اما سایر تیم‌های بزرگ لیگ برتر، در روز آخر ساکت و بی سر و صدا به تماشا نشستند. البته چلسی پیش از این گونزالو ایگواین را از یوونتوس به صورت قرضی دریافت کرده و کریستین پولیشیچ را از دورتموند خریداری کرده و اجازه داده بود تا پایان فصل به صورت قرضی برای تیم آلمانی بازی کند.

 

اما با وجود بی سر و صدا بودن ژانویه در فوتبال انگلیس، بارسلونا در این فرصت بسیار فعال ظاهر شده است. بارسا با پرداخت 75 میلیون یورو بعلاوه 11 میلیون یورو پاداش، فرانکی دی‌یونگ ستاره آژاکس را به خدمت گرفته. بارسا در عین حال، کوین پرینس بواتنگ را از ساسولوی ایتالیا به صورت قرضی جذب کرده و همچنین جیسون موریلو، مدافع والنسیا را به عنوان یار قرضی به خدمت گرفته است. از این گذشته ژان‌کلر تودیبو، دفاع وسط بااستعداد فرانسوی هم از باشگاه تولوز به بارسلونا منتقل شده است.

 

نظر شما