شناسهٔ خبر: 30927510 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ساخت ۳۰۰ آموزشگاه در تربت حیدریه از ابتدای انقلاب اسلامی

رئیس آموزش و پرورش تربت حیدریه گفت: از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی به همت خیرین و دولت ۳۰۰ آموزشگاه در مقاطع مختلف در تربت حیدریه احداث شده است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  مشهد، سعید نیرویی رئیس آموزش و پرورش تربت حیدریه با بیان اینکه قبل از انقلاب اسلامی ۴۰ کلاس در مقطع ابتدایی روستایی بود، ولی اکنون به ۳۲۶ کلاس رسیده گفت: قبل از انقلاب اسلامی ۵۶ کلاس در مقطع ابتدایی شهری بود، ولی اکنون به ۳۲۰ کلاس افزایش یافته است.

وی افزود:  دوران قبل از انقلاب در مقطع متوسطه اول ۱۶ کلاس درس داشته‌ایم و امروزه به ۱۹۶ کلاس درس افزایش یافته است.

رئیس آموزش و پرورش تربت حیدریه با اشاره به اینکه قبل از انقلاب اسلامی در مقطع متوسطه دوم ۶۰ کلاس درس در این شهرستان بود که اکنون به ۳۶۰ کلاس درس رسیده تصریح کرد: در مجموع ۱۷۲ کلاس درس در این شهرستان داشته‌ایم و اکنون به یک هزار و ۱۱۵ کلاس درس افزایش یافته است.

نیرویی اظهار داشت: ۱۳ آموزشگاه شبانه روزی، هشت سالن ورزشی و ۵۹ نمازخانه طی ۴۰ سال انقلاب اسلامی در این شهرستان احداث شده است.

وی افزود: ۱۰۰ درصد دانش آموزان زیر پوشش تحصیلی هستند و مدارسی نیز با یک دانش‌آموز در تربت حیدریه داریم و تلاش شده که امکانات تحصیل برای تمامی دانش‌آموزان فراهم شود.

انتهای پیام// ز.م


مشارکت خیرین و دولت برای تحصیل دانش آموزان در تربت حیدریه

نظر شما