شناسهٔ خبر: 30860127 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

معروفترین هنرپیشه‎های جهان که سر دزدی دستگیر شدند

ایلنا نوشت: سلبریتی‌ها همیشه خبرساز بوده اند و درواقع نان خود را با همین خبرسازی در می‌آورند به این ترتیب گاهی اوقات برای اینکه نام و آوازه‌شان بیشتر بر سر زبان‌ها بیافتد حاضرند دست به هر کاری بزنند، جالب است بدانید یکی از این کارها سرقت است و اگر اخبار سلبریتی‌ها را دنبال کرده باشید چهره‌های سرشناس زیادی تاکنون در حین سرقت از مغازه‌ها دستگیر شده اند.

صاحب‌خبر -

این‌گونه که پیداست سرقت سلبریتی‌ها از مغازه‌ها تنها جنبه خبرساز شدن ندارد و این رفتار ناشایست بعضی مواقع ریشه‌های روانی دارد چرا که سلبریتی‌ها چیزی از مال و منال دنیا کم ندارند و آنقدر پول دارند که هرچیزی که اراده کنند را در اختیار بگیرند اما سرقت‌های سلبریتی‌های معروفی مانند لیندزی لوهان، آماندا باینز و بریتنی اسپیرز ثابت کرده است که سلبریتی‌ها عادت کرده‌اند همیشه همه‌چیز در اختیار آنها باشد و بعضی موارد به‌اندازه‌ای دلشان هوای چیزی را می‌کند که حاضر هستند حتی به قیمت دزدی هم که شده این چیز را از آن خود کنند.

از آنجایی که تعداد سلبریتی‌هایی که دست‌شان کج است و از مغازه‌ها سرقت می‌کنند بیشتر از چیزی است که فکرش را بکنید، در نتیجه خالی از لطف نیست اگر در ادامه با هم به فهرستی از سلبریتی‌هایی که از مغازه‌ها سرقت‌ کرده‌اند نگاهی داشته باشیم.

لیندزی لوهان و سرقت گردن‌بند ۲،۵۰۰ دلاری

سلبریتی‌هایی که دزدی کردند و دستگیر شدند!

لیندزی لوهان یکی از پرحاشیه‌ترین سلبریتی‌های هالیوود است و دردسرهای زیادی تاکنون برای قانون درست کرده، در سال ۲۰۱۱ نیز خبر جالبی از لیندزی لوهان در رسانه‌ها دست به دست شد، از قرار معلوم خانم لوهان از یک جواهرفروشی، گردن‌بند بسیار ارزان‌قیمتی باارزش ۲،۵۰۰ دلار را به سرقت برده بود.

کاملاً مشخص است برای یک سلبریتی در قد و قواره لیندزی لوهان، خرید یک گردن‌بند ۲،۵۰۰ دلاری هیچ کاری ندارد اما ظاهراً لیندزی سرقت را به خرید این گردن‌بند ترجیح داده بود. در گزارشی که نیویورک تایمز در خصوص این سرقت منتشر کرده بود مشخص شد که دوربین‌های امنیتی فروشگاه جواهرفروشی که لیندزی از آن سرقت کرده بود عکس و فیلم وی را گرفته‌اند و جایی برای انکار وجود نداشت.

از طرف دیگر لیندزی لوهان پس از خروج از فروشگاه این گردن‌بند را به گردن‌اش می‌اندازد و پاپاراتزی‌ها عکس‌های زیادی را از لوهان با همین گردن‌بند در سطح شهر گرفته بودند. اما این شواهد نیز باعث نشد تا لیندزی اشتباهش را به گردن بگیرد و به سرقت اعتراف کند، در نتیجه در حساب فیس‌بوک خود نوشت که این گردن‌بند را به امانت گرفته است و از دروغ، ریاکاری و سرقت بدش می‌آید، در این بین یکی از دستیاران لیندزی لوهان نیز مدعی شد که لیندزی روز بعد قصد داشت تا گردن‌بندی که به امانت گرفته بود را پس دهد اما شلوغی برنامه‌های کاری او باعث شد تا فرصتی برای اینکار نداشته باشد.

خوشبختانه قاضی ادعاهای لوهان را تحویل نگرفت و ۱۲۰ روز زندان برای او برید، از طرف دیگر لوهان را مجبور کرد تا ۴۸۰ ساعت با انجام کارهای خدماتی به جامعه‌اش خدمت کند، در کنار این حکم‌ها قاضی او را مجبور کرد تا در کلاس‌های جلوگیری از سرقت شرکت کند تا خدای نکرده در آینده دوباره چنین خطایی از او سر نزند.

رکس رید و سرقت چند سی‌دی ناقابل

سلبریتی‌هایی که دزدی کردند و دستگیر شدند!

رکس رید (Rex Reed) یکی از منتقدین سخت‌گیر و وسواسی هالیوود است و به همین دلیل نیز طرفداران خاص خودش را دارد، جالب است بدانید رکس یکی از طرفداران دو آشته پگی لی (Peggy Lee) یکی از خواننده‌های قدیمی آمریکایی است و اینقدر به ترانه‌های این خواننده علاقه دارد که حاضر است برای بدست آوردن آنها دست به سرقت بزند.

در سال ۲۰۰۰ رکس رید چند سی‌دی ترانه را بدون اینکه وجه آنها را پرداخت کند از یک فروشگاه معتبر به‌سرقت برد. اما جالب اینجاست که مامورین حفاظتی فروشگاه حواسشان به رکس رید بود و اعمال او را زیر نظر داشتند. از قرار معلوم رکس رید در کنار سی‌دی‌های پگی لی، ترانه‌هایی از مل تورمه (Mel Morme) و کارمن مک رای (Carmen McRae) را نیز می‌خواست به سرقت ببرد. رکس این سی‌دی‌ها را در جیب کت‌اش قایم کرده بود و از آنجایی که جیب او دیگر جا نداشت، یک قاب سی‌دی دیگر را پشت‌کمرش در زیر کمربند بخفی کرده بود.

ماجرای سرقت رکس رید توسط مامورین حفاظتی فروشگاه برملا شد و کار او به دادگاه رسید، اما در کمال تعجب ریکس به‌جای اینکه از رفتار بدش از محضر دادگاه عذر خواهی کند، جار و جنجال به راه‌انداخت و سعی داشت به هر طریقی که شده از حضور در کلاس‌هایی که برای سارقین مغازه‌ها برگزار می‌شود پرهیز کند. رکس برای جلب توجه قاضی مدعی شد شخص پلی لی قبلاً برای او نامه‌ای نوشته و به اندازه‌ای به این خواننده علاقه دارد که نتوانست جلوی خودش را برای ندزدیدن سی‌دی‌های پگی لی بگیرد.

بنا به گزارشی که شیکاگو تریبیون در همین زمینه منتشر کرد بخت با رکس رید یار بود و قاضی به او سخت نگرفت و پرونده مختومه اعلام شد، اما به احتمال زیاد رکس رید از این قضیه درس گرفته است چرا که از آن سال به‌بعد دیگر خبری از دزدی‌های او در رسانه‌ها نداشتیم.

تیلا تکیلا و اعتراف به سرقت

سلبریتی‌هایی که دزدی کردند و دستگیر شدند!

تیلا تکیلا از آن سلبریتی‌های پرحاشیه‌ای است که حتی اگر خبری از او نباشد خودش دست به کار می‌شود و خبرهای پرحاشیه‌ای ایجاد می‌کند. یکی از این موارد را می‌توان پست‌های تکیلا در مای‌اسپیس دانست. بنا به گزارشی که پیج سیکس (Page Six)، در همین زمینه منتشر کرد، تیلا در سال ۲۰۱۰ در حساب کاربری خود در مای‌اسپیس داستان سرقت خود از یک مغازه را با هوادارانش به اشتراک گذاشت.

وی اینگونه نوشت که کیف پولش را گم‌کرده بود و در خیابان از گرسنگی داشت ضعف می‌رفت که چشمش به یک فروشگاه موادغذایی می‌افتد، سپس با احتیاط تمام چند آدامس، مقداری چیپس و خوراکی‌های دیگر را کش می‌رود، اما از قرار معلوم تیلا تکیلا دزد خوبی نبود چرا که مامورین امنیتی فروشگاه او را در حین سرقت دستگیر می‌کنند و پای تکیلا به دادگاه باز می‌شود.

مشخص نشد که در نهایت دادگاه چه بلایی به سر تکیلا برای سرقت از مغازه آورد اما اگر حاشیه‌های تیلا تکیلا را دنبال کرده باشید حتماً به خوبی می‌دانید که این سلبریتی عقل درست و حسابی ندارد و پیش از این نیز خبرهای حاشیه‌ساز زیادی را از او شاهد بودیم که دزدی چند چیپس ناقابل در برابر این خبرها کاملاً نادیده گرفته می‌شود. برای اینکه باور کنید تیلا تکیلا عقلش را از دست داده است باید برای شما بگوییم که این سلبریتی در سال ۲۰۱۵ مدعی شد که حضرت مسیح است و دوباره ظهور پیدا کرده!

آماندا باینز و سرقت از فروشگاه بارنیز نیویورک

سلبریتی‌هایی که دزدی کردند و دستگیر شدند!

در اکتبر سال ۲۰۱۴ فروشگاه بارنیز نیویورک پلیس این شهر را فراخوان کرد چرا که از قرار معلوم آماندا باینز از این فروشگاه یک کلاه سرقت کرده بود و یواشکی در حال فرار بود که مامورین او را دستگیر می‌کنند، جالب اینجاست وقتی پلیس به فروشگاه رسید خبری از آماندا نبود و از قرار معلوم مامورین امنیتی فروشگاه از گناه آماندا باینز گذشته بودند و اجازه دادند تا قبل از حضور پلیس و تشکیل پرونده، صحنه جرم را ترک کند.

مسئولین فروشگاه بارنیز نیویورک از آماندا رسما شکایت نکردند اما به تمام شعبات این فروشگاه دستور دادند تا در دفعه‌های بعدی مانع حضور آماندا در فروشگاه‌ شوند. در این بین آماندا داستان را طور دیگری روایت می‌کند و مدعی است قصد داشته تا با کلاهی که برداشته بود از فروشگاه به سمت خودروی خود برود تا کیف پولش را بردارد و هزینه کلاه را حساب کند. از طرف دیگر آماندا مدعی شد یک پاپاراتزی در داخل فروشگاه مزاحم او شده بود و آماندا می‌خواست از دست این پاپاراتزی خلاص شود، برای همین قصد خروج یواشکی از فروشگاه را داشت.

قضیه سرقت آماندا باینز از فروشگاه بارنیز نیویورک ختم به خیر شد اما جالب است بدانید گفته می‌شود عصر همان روز دوباره آماندا حرکت ناشایست خود را در یک فروشگاه دیگر انجام داد. بنابه گزارشی که تی‌.‌ام‌.‌زی در این زمینه منتشر کرد، یکی از کارمندان فروشگاه معتبر پوکی و سپاستین (Pookie & Sebastian) متوجه شد که آماندا باینز رفتار عجیبی دارد در نتیجه به دنبال او راه افتاد و مشخص شد که آماندا قصد داشته از این فروشگاه یک لباس دزدی کند، او این لباس را میان بازوهایش مخفی کرده بود و به سمت خروجی می‌رفت که کارمند فروشگاه جلوی او را گرفت. آماندا هم برای اینکه دستش رو نشود با قیافه‌ای حق به جانب از کارمند فروشگاه پرسید نظر شما در خصوص این لباس چیست؟!

ویونا رایدر و چندین فقره سرقت

سلبریتی‌هایی که دزدی کردند و دستگیر شدند!

ویونا رایدر راه دور و درازی را در هالیوود طی کرده است وآوازه شهرت‌اش به چند دهه قبل باز می‌گردد اما از قرار معلوم رایدر وقتی چیزی ببیند و از آن خوشش بیاید، نمی‌تواند جلوی خودش را بگیرد و به جای خرید، ترجیح می‌دهد آن کالا را سرقت کند.

در سال ۲۰۰۱ و زمانی که ویونا رایدر شهرت خوبی برای بازی در فیلم Beetlejuice دست و پا کرده بود از یک فروشگاه در بِورلی هلیز سرقت کرد و دستگیر شد. گفته می‌شود در آن زمان ویونا رایدر تا توانسته بود کیف و لباس از فروشگاه سرقت کرده بود و ارزش این لباس‌ها بیشتر از ۵ هزار دلار در آن زمان برآورد شد. از طرف دیگر در حین بازرسی بدنی ویونا رایدر مشخص شد که داروهای ضدافسردگی را بدون تجویز دکتر و غیرمجاز مصرف می‌کند.

در سال ۲۰۰۲ ویونا رایدر به سزای دزدی‌های که کرده بود رسید و دادگاه او را به ۴۸۰ ساخت خدمت شهری محکوم کرد، وی مجبور شد به دلیل دزدی‌هایش مبلغ ۱۰ هزار دلار نیز به دولت پرداخت کند. در این بین ویونا رایدر اتهام دزدی را جدی نمی‌گرفت و در آن زمان تی‌شرت‌هایی می‌پوشید که روی این تی‌شرت‌ها عبارت «ویونا را آزاد کنید»، حک شده بود وی همچنین با شرکت در برنامه «شنبه‌شب زنده»، قضیه اتهام سرقت را کاملاً به مسخره گرفت.

در این بین هالیوود قضیه سرقت‌های ویونا رایدر را جدی گرفت و مدتی شاهد کاهش پیشنهادهای کاری ویونا رایدر بودیم.

مگان فاکس و قضیه سرقت از وال‌مارت

سلبریتی‌هایی که دزدی کردند و دستگیر شدند!

فروشنده‌های فروشگاه‌های وال‌مارت دل خوشی از مگان فاکس ندارند چرا که بنا به گزارش دیلی اکسپرس که در سال ۲۰۰۹ منتشر شد ورود مگان فاکس به فروشگاه‌های زنجیره‌ای وال‌مارت ممنوع اعلام شده است و این هنرپیشه زیبارو حق ندارد پایش را به این فروشگاه‌ها بگذارد.

داستان از این قرار است که ظاهراً مگان فاکس زمانی که دخترک نوجوانی بود وارد یکی از فروشگاه‌های وال‌مارت می‌شود و با دیدن محصولات آرایشی برند مِری کیت (Mary Kate)، و اشلی اولسن (Ashley Olsen) نمی‌تواند جلوی خودش را بگیرد و سعی می‌کند یواشکی برای خودش چند رژلب و ریمل بردارد. مسئولین غرفه فروش لوازم آرایشی در وال‌مارت متوجه هدف شوم مگان فاکس می‌شوند و در نهایت ورود او به تمامی فروشگاه‌های زنجیره‌ای وال‌مارت ممنوع اعلام می‌شود.

ماجرا به همین‌جا ختم نمی‌شود و کار به دادگاه می‌کشد، قاضی به او می‌گوید یا باید هدیه‌های کریسمس را در فروشگاه وال‌مارت برای مشتریان کادو کند یا اینکه به مدت ۳ روز پیراهنی را بر تن کند که روی آن نوشته شده بود «من هرگز از وال‌مارت دزدی نمی‌کنم.»، مگان میبایست این ۳ روز را جلوی در ورودی وال‌مارت بیاستد!

کاملاً مشخص است که مگان فاکس جریمه اول را انتخاب کرد و به گفته خودش با کادو کردن هدیه‌های کریسمس برای مشتریان وال‌مارت، تجربه خوبی داشته است. با این حساب بعید به نظر می‌رسد دوباره شاهد خبرهای سرقت مگان فاکس در رسانه‌ها باشیم.

لینی کازان و علاقه او به سرقت از سوپرمارکت‌ها

سلبریتی‌هایی که دزدی کردند و دستگیر شدند!

بدون شک بازی زیبای لینی کازان را در فیلم «عروسی یونانی پرریخت‌وپاش و بزرگ من» و «تو حریف زوهان نمی‌شوی»، را به خاطر دارید. لینی کازان هنرپیشه کهنه‌کاری است و این روزها ۷۸ سال سن دارد اما از قرار معلوم هنوز هم عادت نادرست دزدی از سرش نیافتاده و از هر فرصتی برای کش رفتن اموال بقیه استفاده می‌کند.

درست روز عید کریسمس بود که لینی کازان به دلیل سرقت حدود ۱۸۰ دلار کالا از یک سوپرمارکت در کالیفرنیا دستگیر شد، از قرار معلوم لینی کازان چیزهای مختلف را در کیسه‌های پلاستیکی مخفی می‌کرد که مسئولین فروشگاه متوجه می‌شوند و کارش به پلیس می‌افتد.

پلیس نیز پس از مراجعه به محل، لینی کازان را کت‌بسته به پاسگاه می‌برد، فروشندگان فروشگاهی که لینی از آن سرقت کرده بود مدعی بودند که وی چرخ خرید را پر از کالا کرده بود و به سمت صندوق پیش‌میرفت اما در همین حین، مقداری از کالاها را داخل کیسه‌های پلاستیکی مخفی می‌کرد تا از دید صندوقدار و مامور کنترل مخفی بماند.

کاملاً مشخص است سلبریتی با سن و سال لینی کازان چنین تهمتی را قبول نمی‌کند، در همین زمینه مارک ورکسمن (Mark Werksman) در مصاحبه‌ای با مجله پیپل، تمامی این اتهام‌ها را رد کرد و مدعی شد لینی کازان سارق مغازه‌ها نیست. در حال حاضر خبری از وضعیت پرونده قضایی لیلنی کازان در میان نیست اما از آنجایی که پس از دستگیری در برنامه‌های تلویزیونی شاهد او بودیم، احتمال می‌رود که این پرونده با مصالحه طرفین ختم به‌خیر شده است.

شلی موریسون و سرقتی که مدعی است چیزی از آن یادش نمی‌آید

سلبریتی‌هایی که دزدی کردند و دستگیر شدند!

شلی موریسون ستاره سریال ویل و گریس بود و اگر خاطر شما باشد این سریال در زمان پخش (۲۰۰۱ تا ۲۰۰۵ ) به‌عنوان پربیننده‌ترین سریال در میان سایر سریال‌ها شناخته می‌شد و سبک ساخت جذاب بامزه آن باعث شد تا سریال ویل و گریس در مجموع برنده ۱۶ جایزه امی شود.

این سریال بیشتر موفقیت‌اش را مدیون بازی شلی موریسون است، اما از قرار معلوم شلی در کنار استعدادی که در بازیگری دارد، توانایی خوبی نیز در سرقت و دزدی از خودش نشان داده است. در سال ۲۰۰۳ و زمانی که شلی موریسون در اوج شهرت بود جواهرات دست‌ساز گران‌قیمتی را به ارزش ۴۴۶ هزار دلار از فروشگاه معتبر جواهرفروشی رابینسون مِی (Robinson May)، به سرقت برد.

بنا به گزارشی که مجله پیپل در این زمینه منتشر کرده بود، شلی موریسون مدعی شد در حین دزدی حافظه‌اش را از دست داده بود و نمی‌دانست چه کار دارد می‌کند!

شلی گفت وارد شدن به فروشگاه را به خاطر می‌آورد اما جزئیات حضور وی در این فروشگاه جواهر فروشی کاملاً از ذهنش پاک شده و تنها چیزی که یادش می‌آید این قضیه است که مامورین امنیتی فروشگاه او را محاصره کرده بودند.

مامورین از شلی خواستند تا محتویات جیب‌های خودش را خالی کند و پس از انجام این کار شلی در کمال تعجب متوجه شد که جواهرات گران‌قیمتی در جیب او جا خوش کرده است. کاملاً مشخص است که قاضی ادعای شلی موریسون را باور نکرد و وی به پرداخت ۳۰۰ دلار جریمه محکوم شد.

شلی پس از صدور رأی دادگاه مدت زیادی افسردگی گرفت و مدعی شد مجبور است تاوان گناه نکرده‌ای را پس دهد که حتی روحش از این گناه بی‌خبر است.

کیم ریچاردز و عروسک‌هایی که از فروشگاه تارگت به سرقت برده است

سلبریتی‌هایی که دزدی کردند و دستگیر شدند!

کیم ریچاردز چندین فیلم کوتاه و بلند در کارنامه‌اش دارد و حضور او در سریال واقع‌گرای «زنان حقیقی بورلی هیلز» (The Real Housewives of Beverly Hills) شهرت خوبی را برای این هنرپیشه ۵۴ ساله به دنبال داشته است.

کیم ریچاردز در آگوست ۲۰۱۵ به دلیل سرقت در پشت میله‌ها قرار گرفت. خبرگزاری رویترز در این زمینه گزارش کرد که کیم ریچاردز چندین عروسک و کالاهای آرایشی از فروشگاه تارگت به قیمت حدود ۶۰۰ دلار را می‌خواست به‌سرقت ببرد. این‌گونه که گزارش شده بود، کیم ریچاردز چندین چرخ‌خرید را پر از این کالاها کرده بود و می‌خواست به هر قیمتی که شده این کالاها را از فروشگاه تارگت یواشکی خارج کند.

ممکن است سن و سالی از کیم ریچاردز گذشته باشد اما با سلبریتی پرحاشیه‌ای طرف هستیم که مدتی بعد نیز قضیه مصرف مشروبات الکلی و راه‌اندازی دعوا توسط کیم ریچاردز در رسانه‌ها دست به دست شد. قاضی برای سرقتی که کیم قصد انجام آن را از فروشگاه تارگت داشت به وی سخت نگرفت و یک ماه او را مجبور کرد در خدمات شهری به مردم به رایگان خدمت کند، از طرف دیگر وی مجبور شد در ۵۲ جلسه‌ای که برای افراد الکلی به‌صورت ناشناس تشکیل می‌شود، حضور پیدا کند.

بریتنی اسپیرز و سرقت کلاه‌گیس

سلبریتی‌هایی که دزدی کردند و دستگیر شدند!

هجدهم نوامبر سال ۲۰۰۷ بود که خبر سرقت بریتنی اسپیرز از یک فروشگاه لباس زنانه‌فروشی در رسانه‌ها پیچید، از قرار معلوم بریتنی اسپیرز که در آن زمان حسابی مشهور و شناخته شده بود به سرش می‌زند که از یکی از فروشگاه‌های لباس‌زنانه‌ فروشی بازدید کند.

در این بازدید چند لباس چشم بریتنی را می‌گیرد و می‌خواهد این لباس‌ها را امتحان کند، اما مسئولین فروشگاه به او اجازه نمی‌دهند تا این لباس‌ها را تنش کند، در این بین بریتنی که این لباس‌ها حسابی چشمش را گرفته بود اصرار می‌کند که باید حتماً آنها را امتحان کند و با فروشنده درگیر می‌شود.

قضیه بریتنی در همین‌جا تمام نشد و در حین خارج شدن نیز یک گلاه‌گیس را از سر یکی از مانکن‌های فروشگاه به سرقت برد. در حال حاضر مشخص نشده که آیا فروشنده از بریتنی برای این رفتار ناشایست شکایت کرده یا اینکه او را بخشیده است اما این نکته مهم است که بریتنی در سال ۲۰۰۸ نیز یک بار دیگر رفتار ناشایستی داشت و پس از اینکه در یک فروشگاه، لباسی را به تن کرده بود تا آن را امتحان کند. با همان لباس از مغازه بیرون می‌زند بدون اینکه پولی بابتش پرداخت کرده باشد.

خوشبختانه در این مورد نیز مدتی بعد بریتنی لباس را به فروشگاه باز می‌گرداند و پای پلیس به قضیه باز نمی‌شود. جالب است بدانید یک بار هم در دسامبر سال ۲۰۰۷، بریتنی فندک مالک یک پمپ‌بنزین را دزدید، جالب‌تر اینکه مالک این فندک از آن زمان تاکنون از فندکش دل نبریده و همچنان خواستار این است که بریتنی فندک او را پس دهد.

سرقت لباس شنا توسط جیک جیلنهال

سلبریتی‌هایی که دزدی کردند و دستگیر شدند!

گاهی اوقات کارهای عجیب و غریبی از سلبریتی‌ها سر می‌زند، یکی از این موارد سرقت لباس شنا توسط جیک جیلنهال است. گفته می‌شود جیلنهال به یکی از فروشگاه‌هایی که لباس و تجهیزات شنا میپوشند مراجعه می‌کند و مستقیماً به قسمت لباس شنا می‌رود، سپس این لباس‌ها را زیر لباس‌های اصلی خود به تن می‌کند و بدون اینکه پول آنها را پرداخت کند از فروشگاه بیرون می‌زند.

کاملاً مشخص است فروشنده‌های این فروشگاه دست روی دست نمیگذارند و با صدا کردن پلیس، جیک جیلنهال دستگیر می‌شود. وی به پلیس میگوید که قصد دزدی نداشته و با یکی از دوستانش شرط‌بندی کرده بود که چنین کاری را انجام خواهد داد. با توجه به ماهیت این سرقت می‌توان حرف جیک جیلنهال را باور کرد و ادعای او در خصوص اینکه قصد سرقت نداشت را پذیرفت، خدا را چه دیده‌اید شاید هم جیلنهال همانند سایر سلبریتی‌های همقطار خود پس از دیدن لباس‌های مورد علاقه‌اش نتوانسته از این لباس‌های شنا چشم بپوشد و موقعیت را مناسب دید تا به همراه لباس‌ها فرار را بر قرار ترجیح دهد.

60231

نظر شما