شناسهٔ خبر: 3079196 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

بازدید معاون مالی و اداری مدیرعامل پست از واحد لجستیک پست قم

معاون اداری و مالی شرکت پست 20 دی‌ماه جاری در رأس هیئتی از واحد لجستیک پست استان قم بازدید به عمل آورد.

صاحب‌خبر - معاون اداری و مالی شرکت پست 20 دی‌ماه جاری در رأس هیئتی از واحد لجستیک پست استان قم بازدید به عمل آورد.
 به گزارش روابط عمومی شرکت پست، اکبر قانع معاون اداری و مالی شرکت پست، اسماعیل بوداغی مدیرکل پیشتاز و کیفیت، کاظم میرزایی مدیرکل مرکز فناوری اطلاعات و جواد کیوانی مدیرکل پست مستقیم و سرویس‌های نوین پستی ضمن حضور در اداره کل پست استان قم از واحد لجستیک پست استان بازدید کردند.
هیئت مذکور در بدو ورود مورد استقبال رحیمی مدیرکل پست استان قم  قرار گرفتند و سپس به بازدید از قسمت‌های مختلف از جمله بخش لجستیک استان پرداخته و با کارکنان این واحدها دیدار کردند.
در این دیدار معاون مالی و اداری مدیرعامل ضمن سخنرانی در جمع کارکنان پست قم با تشکر و قدردانی از زحمات آنها عملکرد واحد لجستیک استان را مثبت ارزیابی کرد.
قانع اظهار امیدواری کرد با توجه به این که در دنیای امروز حیات و تداوم پستی در گرو ایجاد خدمات نوین می‌باشد این سرویس بتواند تسهیلات مورد نیاز را برای عموم فراهم آورده و رشد چشمگیر ترافیک و درآمد را برای شبکه پستی کشور نیز به ارمغان آورد.
رحیمی مدیرکل پست استان قم هم به تشریح عملکرد و فعالیت‌های گسترده و انبوه واحد لجستیک در استان و توانمندی‌های پست قم در ارتقاء جایگاه لجستیک و بهره‌وری بیشتر از آن در استان اشاره نمود.
گفتنی است پست لجستیک در استان قم در زمینه نشریات چاپ شده استان به مقصد دانشگاه‌ها، مدارس علمیه و کتابخانه‌ها به دیگر استان‌ها فعالیت می‌کند که در طول اجرای پایلوت آن ترافیک بسیار قابل ‌توجهی داشته است.

نظر شما