شناسهٔ خبر: 30779394 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر:

حضرت فاطمه(س) آگاهانه و عالمانه از ولایت دفاع می کرد

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان اردل با حضور جمعی از مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در این مراسم، ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها را تسلیت گفت و برخی ویژگی های این بانوی بزرگ اسلام را بیان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر، افزود: وجود نازنین و نورانی حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها، مدافع حقیقی ولایت و والاترین مقتدا برای اطاعت و دفاع ازحریم مقدس ولایت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام ادامه داد: این بانوی بزرگ مدافع واقعی ولایت بود که آگاهانه و عالمانه از حریم ولایت و دین الهی دفاع می کرد.

وی تصریح کرد: هر کس ادعای ولایتمدرای و مسلمانی دارد، لازم است به مشی سیاسی حضرت زهرا (سلام الله علیها) اقتدا کند و حقیقت والای حریم مقدس ولایت در عالم هستی را دریابد، تا بتواند مسیر پر فراز و نشیب پذیرش اطاعت و دفاع از ولایت را با بصیرت بپیماید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) در ادامه به دیگر ویژگی های دخت نبی مکرم اسلام اشاره کرد و گفت: حضرت زهرا (سلام الله علیها) شایسته ترین الگوی بانوان است و با اتخاذ راهکار درست و اصولی، سیره مکتب فاطمی باید چراغ راه زندگی فردی و اجتماعی مردم و به ویژه بانوان  باشد.

حسینی صدر با اشاره به روایتی از امام علی  (علیه السلام )، افزود: پنج  چیز عامل بندگی خداست که نخستین آن خالی بودن شکم انسان از حرام می باشد.

وی، ادامه داد: قرائت قرآن، شب زنده داری، سحرخیزی و گریه از ترس خدا، از دیگر عوامل بندگی خدا از نظر روایت مولای متقیان حضرت علی علیه السلام است.

در این مراسم، با تقدیر از زحمات حجت الاسلام رضایی، حکم مسئولیت دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان اردل به حجت الاسلام داودی اهدا شد.

نظر شما