شناسهٔ خبر: 30776400 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ایران | لینک خبر

منــهای فوتبال

صاحب‌خبر -

فرامرزیان: نیاز است منابع جدیدی از سوی دولت به ما تزریق شود

ژاله فرامرزیان، معاون مالی و توسعه منابع انسانی وزارت ورزش درباره لایحه بودجه پیشنهادی دولت به مجلس برای بودجه سال 98 وزارت ورزش، گفت: «با توجه به محدودیت‌هایی که دولت دارد اعتباری که توانسته برای ورزش بگیرد سرجمع در بخش سرمایه‌ای و عمرانی با 8 درصد افزایش پیش‌بینی شده است. امسال 100 درصد اعتبارات را به فدراسیون‌ها توزیع کردیم و تا امروز 158 میلیارد در قالب تفاهمی که داشتیم، پرداخت کرده‌ایم. این موضوعاتی که به صورت متفرقه رخ داده فارغ از این اعتبارات است مثل پاداش تیم ملی فوتبال که در این رقم نیست.»
او یادآور شد: «سعی کردیم با همه کمبودهایی که هست تعهدات‌مان را امسال در قبال فدراسیون‌ها انجام دهیم. امیدواریم بقیه تعهداتی را که مقابل سایر فدراسیون‌ها داریم انجام دهیم. در ارتباط با بازنشستگان فدراسیون‌ها، مسائل را حل و فصل کردیم. برای اینکه بتوانیم مشکلات فدراسیون‌ها را برای تأمین ارز و تفاوت‌هایی که در قیمت بلیت هست حل کنیم نیاز است منابع جدیدی از سوی دولت به ما تزریق شود.»

طباطبایی: 95 درصد از راه جام جهانی را طی کرده‌ایم

رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال در حاشیه افتتاحیه مسابقات بسکتبال پیشکسوتان در سمنان درباره وضعیت تیم ملی گفت: «دو هفته قبل از بازی‌های تیم ملی کشورمان در پنجره پایانی جام جهانی چین، لیگ برتر مردان تعطیل و ملی‌پوشان یک هفته قبل از مسابقه با استرالیا و ژاپن، یک بازی تدارکاتی با تیم ملی اردن برگزار می‌کنند. تیم ملی بسکتبال کشورمان ۹۵ درصد از راه جام جهانی را پیموده اما ما هم چنان به برد نیاز داریم. سعی می‌کنیم در برابر ژاپن پیروز شویم و مقابل استرالیا که یکی از قدرت‌های بسکتبال آسیا است، مطمئناً عملکرد ضعیفی نخواهیم
 داشت.» 

معاینه ورزشکاران اعزامی به المپیک توکیو در یک مرکز مجهز

دومین جلسه رسمی کمیسیون پزشکی ورزشی دیروز در دفتر ریاست فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد . در این جلسه بر انجام معاینات دوره ای ورزشکاران اعزامی به المپیک ۲۰۲۰ توکیو بحث و گفت‌وگو و قرار شد این معاینات در یک مرکز مجهز و متمرکز (ورزشگاه آزادی) و در زمان مناسب انجام شود. قرار است جلسات کمیسیون پزشکی به صورت رسمی ماهی یک بار تشکیل شود.

 تجلیل از مدال آوران دوومیدانی

گردهمایی بزرگ خانواده دوومیدانی ایران با هدف تجلیل از افتخار آفرینان با حضور پیشکسوتان سراسر کشور شامگاه چهارشنبه ۳ بهمن ماه در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود. در این مراسم از رؤسای پیشین فدراسیون دوومیدانی، مدال آوران ادوار مختلف بازی های آسیایی، مدال آوران و مربیان موفق در بازی های آسیایی جاکارتا (2018) و مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا (2018) و نفرات برتر رقابت‌های لیگ طلایی در سال‌های 1396 و 1397 تجلیل به عمل خواهد آمد.
 

نظر شما