شناسهٔ خبر: 30776035 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه مردم‌سالاری | لینک خبر

خبر

صاحب‌خبر -

پاکسازی حاشیه رودخانه کن 
با کمک اساتید و دانشجویان  
اطراف پل آجری حاج محمد علی کنی و محدوده رودخانه کن به وسیله جمعی از فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی پاکسازی شد.به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 5، این اقدام با هدف حفظ محیط زیست به وسیله 40 نفر از اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، تهران غرب و مرکز انجام شد.  اداره گردشگری منطقه اعلام کرد، پس از جمع آوری زباله و پاکسازی محیط از آلودگی، فرهیختگان دانشگاهی از رینگ گردشگری کن، امام زاده شعیب، کوچه باغات، زورخانه جوانمردان و پل آجری حاج محمد علی کنی بازدید کردند. همچنین فرایند انتقال زباله‌های جمع آوری شده و تفکیک آن با همکاری واحد خدمات شهری ناحیه 2 منطقه 5 صورت گرفت. رودخانه کن به طول 33کیلومتر از رشته کوه توچال و ارتفاعات امام زاده داوود سرچشمه گرفته و باتوجه به این که پرآب ترین رودخانه تهران است یکی از اصلی ترین مولفه‌های زیست محیطی منطقه 5 محسوب می‌شود.

اجرای طرح اتوبوس ایدز  توسط سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی 

اتوبوس‌های ایدز توسط سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی در شهر تهران مستقر شده اند.به گزارش روابط عمومی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در راستای دستیابی به اهداف و ماموریت‌های تعیین شده در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و آگاهی بخشی به شهروندان با همکاری موسسه پیام آوران همیاری(چترا) اقدام به راه اندازی اتوبوس ایدز از تاریخ 29/10/97 لغایت 06/12/97 در شهر تهران نموده است. در این برنامه اتوبوس‌های ایدز به همراه کادر مجرب شامل پزشک، روانشناس و ... به منظور انجام مشاوره و تست رایگان اچ آی وی از شهروندان و مراجعه کنندگان در شهر تهران مستقر شده اند؛ هدف از این اقدام  افزایش سطح آگاهی شهروندان در خصوص اچ آی وی و بیماری ایدز، مشاوره، توزیع گسترده اقلام اطلاع رسانی از جمله بروشور و تبلیغات محیطی، جلب حمایت و مشارکت سازمان‏های مردم نهاد و رفع برچسب و تبعیض از مبتلایان به اچ آی وی در افکار عمومی است.

برای خدمات رسانی به شهروندان همچنان در کنار سازمان‌های دولتی هستیم
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با اشاره به توزیع انواع محصولات تنظیم بازار مانند گوشت گوساله گرم و منجمد، گوشت گوسفند گرم و منجمد، گوشت مرغ تازه و منجمد و تخم مرغ در میادین میوه و تره بار گفت: برای کنترل و تعدیل قیمت برخی اقلام پرمصرف و خدمات رسانی هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان در کنار سازمان‌های دولتی هستیم.به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ سید سعید راد مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با تاکید بر ادامه همکاری با سازمان‌های دولتی برای توزیع گوشت گوساله تنظیم بازار در میادین میوه و تره بار، افزود: در حال حاضر، گوشت چرخ‌کرده مخلوط و چرخ‌کرده گوساله به قیمت 37 هزار تومان، سردست گوساله به قیمت 45 هزار تومان، ران گوساله به قیمت 46 هزار تومان، راسته گوساله به قیمت 48500 تومان و فیله گوساله به قیمت 71500 تومان در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود.

نظر شما