شناسهٔ خبر: 30775505 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

با توقف مذاکرات میان بارسلونا و آرسنال؛ اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، دنیس سوارز تا پایان فصل در نیوکمپ ماندنی است

مهدی آزادی

اگر اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ ندهد، دنیس سوارز تا پایان فصل در بارسلونا می‌ماند.

صاحب‌خبر -

طرفداری - مذاکرات میان بارسلونا و آرسنال بر سر انتقال دنیس سوارز متوقف شد.

به گزارش ادو پالو از موندو دپورتیوو، چرخش 180 درجه و آخرین لحظه‌ای در داستان آینده دنیس سوارز. تنها چند ساعت پس از اینکه آبیدال و والورده اعتراف کردند احتمال جدایی دنیس سوارز وجود دارد، مذاکرات میان آرسنال و بارسلونا متوقف شده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، هافبک گالیسیایی در بارسا می‌ماند.

آرسنال حاضر بود 2 میلیون یورو بابت قرض گرفتن دنیس سوارز به بارسلونا پرداخت کند اما نپذیرفت طبق درخواست بارسلونا، بند خرید دائم اجباری برای پایین فصل در قرارداد انتقال بگنجاند. بارسا برای اینکه ریسک بزرگی به جان نخرد، شرطی پیش پای سوارز گذاشت و آن هم پذیرش تمدید یک ساله قراردادش تا ژوئن 2021 بود. با این حال دنیس این شرط را نپذیرفت و دو باشگاه نیز امروز عصر به مذاکرات پایان دادند.

والورده دیگر روی دنیس سوارز حساب نمی‌کرد چون مدیریت باشگاه به او اطلاع داده بود که این بازیکن به زودی راهی آرسنال می‌شود ولی این خود دنیس بود که امروز عصر در تمرینات به سرمربی تیم اعلام کرد رفتنش به آرسنال فعلا منتفی شده و اگر اتفاق دیگری رخ ندهد، تا پایان فصل در بارسلونا می‌ماند. والورده نیز با دانستن موضوع، نام دنیس را در لیست تیم برای بازی فرداشب قرار داد.

در فاصله یک هفته تا پایان پنجره نقل و انتقالات زمستانی، دنیس سوارز تنها در صورتی از بارسلونا جدا می‌شود که آرسنال دوباره پا پیش گذاشته و مذاکرات را این بار با پذیرش شرط بارسا از سر بگیرد. اتفاقی که در حال حاضر بسیار بعید به نظر می‌رسد. بدین ترتیب دنیس تا پایان فصل می‌ماند و آنگاه در تابستان و در حالی که تنها یک فصل از قراردادش با بارسلونا باقی مانده، برای آینده‌اش تصمیم می‌گیرد.

نظر شما