شناسهٔ خبر: 30774680 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

حماسه دوم بهمن ارومیه نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشت

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی امشب در مراسم گرامیداشت حماسه دوم بهمن که در مسجد اعظم ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: اقشار مختلف مردم در دوم بهمن ماه سال 1357 حماسه‌ای خلق کردند که این رویداد در پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی ایران نقش بسیار زیادی داشت.

وی با اشاره به اینکه بدون تردید مردم منطقه آذربایجان نقش اساسی در پیروزی انقلاب دارند، ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران به معنای واقعی کلمه معجزه قرن به شمار می‌رود ولی با این همه دشمن در محاسبات خود درباره این رویداد عالم‌گیر دچار اشتباه شده است.

وی اضافه کرد: اولین محاسبه اشتباه دشمن این بود که مدتی قبل از پیروزی انقلاب رئیس جمهور آمریکا به ایران آمد و کشور ما را جزیره ثبات خواند، اشتباه دوم تحمیل جنگ هشت ساله با خیال پیروزی بر ایران بود، حال آنکه به دلیل وجود لشکرهایی نظیر لشکر عاشورای آذربایجان و جوانانی همچون شهید مهدی باکری، دشمن در این عرصه هم شکست خورد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار کرد: اشتباه سوم عملیات طبس بود که تمام محاسبات دشمن در این مورد هم غلط از آب درآمد چون مطمئن بود بدون حتی یک نفر تلفات اجرا خواهد شد ولی با اراده خداوند متعال این تحلیل‌ها اشتباه از آب درآمد.

وی اشتباه دیگر دشمن را مبحث هسته‌ای و جلوگیری از فعالیت‌های علمی ایران به واسطه تحریم‌های اقتصادی دانست و اظهار کرد: عزم جوانانی همانند احمدی روشن تمام نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده و ملت بزرگ ایران با اتکای به خداوند متعال و رهبری در عرصه‌های علمی هم رشد کرده‌اند.

وی جنگ 33 روزه و تقابل غرب با حزب الله را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: کشورهای غربی 33 روز رژیم صهیونیستی حزب الله را تحت فشار قرار دادند ولی پیروز این جنگ نیز حزب الله بود.

سرایی اضافه کرد: همه دنیا می گفتند بشار اسد باید برود و فقط ایران و رهبر فرزانه ایران می گفتند بشار اسد باید بماند و سرانجام نیز اشتباه محاسباتی دشمن یک بار دیگر در این موضوع خود را نشان داد و دشمن کاری از پیش نبرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار کرد: اما در طرف دیگر محاسبات بنیانگذار کبیر انقلاب امام خمینی بود که پیش بینی ایشان در مورد فروپاشی کمونیست به واقعیت پیوست و همچنین به واقعیت پیوستن پیش بینی مقام معظم رهبری در مورد الگو شدن انقلاب اسلامی در کل جهان را مشاهده می کنیم.

انتهای پیام

نظر شما