شناسهٔ خبر: 30773364 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

عزم جدی برای برگزاری جشن خدمتگزاری، استخراج و تبیین کارنامه درخشان ۴۰ ساله انقلاب اسلامی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر هرچه باشکوهتر برگزاری جشن خدمتگزاری و سازندگی ۴۰ ساله انقلاب اسلامی، استخراج و تبیین کارنامه درخشان انقلاب تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، علی محمد احمدی امروز ( 2 بهمن ) با حضور آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی، نماینده ولی فقیه در استان و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در پنجمین نشست شورای سیاست گذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بر هرچه باشکوهتر برگزاری جشن خدمتگزاری و سازندگی ۴۰ ساله انقلاب اسلامی، استخراج و تبیین کارنامه درخشان انقلاب تاکید کرد.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: به آسانی نمی توان عملکرد و دستاوردهای ۴۰ ساله یک نظام سیاسی، اجتماعی و مردمی در پهنه بزرگ جغرافیایی با ۸۰ میلیون نفر جمعیت را ارائه داد.

 

احمدی ادامه داد: موقعیت و شرایطی برای مردم به وجود آمده تا با رشد فکری، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، علمی و ...  که انقلاب و نظام ایجاده کرده به نقد بپردازند، سوال کنند و عده ای هم که می خواهند شبهه ای ایجاد نمایند، حساب آنها جدا باشد.

 

وی با اشاره به اینکه نقد باعث پیرایش یک جامعه و حق مردم است و ما باید با دانش، آگاهی و اطلاعات کامل به استقبال نقد سازنده برویم، افزود: بهترین بستر در دهه فجر نقد پذیری است و باید این فرهنگ را نهادینه کنیم تا فضا و قدرت را از شبهه افکنان بگیرد.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: بر اینکه نقدها باید منصفانه، عادلانه و عالمانه باشد و پاسخ آن صادقانه و واقعی تا شبهه افکنان نتوانند با بزرگنمایی و برجسته کردن نقاط ضعف و کوچک کردن تحولات و اقدامات بزرگ انقلاب، اهداف خود را به پیش ببرند

 

احمدی با تاکید به اینکه باید به سوالات با آگاهی، اطلاعات و به صورت تخصصی پاسخ داد، تاکید کرد: اینکه اگر گفته شود سیاست گذاری، برنامه ریزی و رویکردها درست است اما در جایی در اجرا لنگ می زنیم، باید پاسخگو بود.

 

وی ادامه داد: اگر گفته شد برخی کشورها نیز در این مدت بدون انقلاب رشد کردند باید گفت که ما ۴۰ سال انقلاب کردیم اما با تهدیدهای سخت و جدی روبرو بودیم.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هشت سال به ما جنگ تحمیل کردند و ما امروز به ۸۰ میلیون نفر یارانه در برخی از اقلام از جمله سوخت، انرژی و یا نقدی می پردازیم اما آن کشورها که چنین خدماتی به مردمشان نمی دهند.

 

احمدی ضمن تاکید بر اینکه به برکت همین انقلاب ما به لحاظ مختلف به استقلال رسیده ایم، اظهار داشت: ما در دنیا در بسیاری از حوزه ها حرف برای گفتن داریم و اگر در کشورها نقاط قوت است در کنار آن نقاط ضعف و کاستی هم بسیار است.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: در ایران اسلامی در کنار آن همه نقاط قوت عزت، استقلال و امنیتی وجود دارد که کمتر کشوری از آن برخوردار است و این به برکت دلبستگی و وحدت مردم به انقلاب، نظام و رهبری است.

 

وی تصریح کرد: این انقلاب به رهبری حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) با اراده، شهامت و پایداری مردم شکل گرفت و باید همه مسائل را صادقانه به مردم بازگو کرد تا با هم و در کنار هم به ماندن ادامه دهیم.

 

شایان ذکر است در این نشست، گزارش عملکرد کارگروه های شورای سیاست گذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان شد و موضوع نشست های خبری مسئولین کارگروه ها با اصحاب رسانه و صدا و سمیا، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب تهیه و ارائه یک نسخه از عملکرد ها در حوزه های مختلف از سوی روسای کارگروه ها مورد تاکید قرار گرفت.

نظر شما