شناسهٔ خبر: 30760709 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

تابش: جذب محسن مسلمان را نه تاييد مي‌کنم نه تکذيب

مديرعامل باشگاه سپاهان درباره انتقال محسن مسلمان به اين تيم واکنش جالبي نشان داد.

صاحب‌خبر -

مسعود تابش در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشي روزنامه نود, درباره وضعيت تيم فوتبال سپاهان در تعطيلات نيم فصل ليگ برتر, اظهار داشت: تيم در حال حاضر در ترکيه به سر مي‌برد و يک بازي تدارکاتي خوب نيز مقابل تيم مقدونيه‌اي برگزار کرده است. همچنين قرار است 2 بازي ديگر در اين اردو برگزار شود و تيم هفتم بهمن‌ماه به اصفهان برگردد.

وي درباره فعاليت سپاهان در نقل و انتقالات زمستاني, عنوان کرد: هنوز در نقل و انتقالات مشغول هستيم و قرار است دو بازيکن ديگر جذب کنيم که اسامي آنها را بعد از قطعي شدن اعلام خواهيم کرد. 

مديرعامل باشگاه سپاهان راجع به اينکه گفته مي‌شود محسن مسلمان بعد از فسخ با باشگاه ذوب‌آهن قرار است به سپاهان بپيوندد به تسنيم گفت: هيچ اسمي را مطرح نمي‌کنيم و  هرکدام از گزينه‌هاي نقل و انتقالاتي‌مان قطعي شد, اعلام خواهيم کرد. مذاکره با مسلمان را نه تائيد و نه تکذيب مي‌کنم.

وي در خصوص اينکه آيا احتمال دارد سپاهان بازيکن خارجي جذب کند, گفت: فکر نمي‌کنم با اين شرايط ارزي ديگر به دنبال بازيکن خارجي باشيم. يک وينگر و يک بازيساز لازم داريم که قرار شده, اين پست‌ها را تقويت کنيم.

تابش در واکنش به اينکه سپاهان براي پست بازي‌ساز به مهندس (لقب محسن مسلمان) احتياج دارد, گفت: من خودم مهندس هستم و سپاهان به مهندس ديگري احتياج ندارد. (با خنده)

مديرعامل باشگاه سپاهان در خصوص اينکه شايعه شده‌ بود باشگاه سپاهان با مشکلات مالي روبه‌رو شده است, تصريح کرد: شرايط سخت و همه هزينه‌ها سه برابر شده است. علاوه بر اين ما چند بازيکن و مربي خارجي هم داريم که براي آنها نيز با مشکلات ارزي روبه‌رو هستيم اما با اين حال خلاف اينکه گفته شده بود، بودجه ما کاهش پيدا نکرده و در نيم فصل همانطور که از قبل پيش‌بيني شده بود خوشبختانه تعديل بودجه داشتيم.

وي راجع به وضعيت ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان و اينکه باشگاه سپاهان از برخي حواشي پيرامون تکميل اين ورزشگاه معترض بوده است, خاطرنشان کرد: باشگاه در سال گذشته 2 ميليارد تومان براي ورزشگاه هزينه کرده است. شرکت توسعه و تجهيز نيز مشغول به کار است اما از قول من گفتند که براي تکميل نشدن ورزشگاه, سلطان حسيني (مديرکل ورزش استان اصفهان) بايد پاسخگو باشد. من اصلاً چنين حرفي نزده‌ام. سلطان حسيني نايب رئيس هيئت مديره باشگاه و واقعاً پيگير اين موضوع است. روز گذشته با ايشان صحبت‌هايي داشتيم و مطمئناً خبر‌هاي خوبي در راه خواهد بود.

تابش ادامه داد: مشکلات حقوقي ورزشگاه در حال برطرف شدن است. امروز از اين ورزشگاه بازديد داشتم و چادر‌هاي سقف طبقه دوم در حال انتقال بود و به زودي همه نواقص برطرف خواهد شد. نقش جهان با امکاناتي که دارد از لحاظ کيفي بالاتر از بسياري ورزشگاه‌هاي کشور است. اين ورزشگاه يک ورزشگاه ملي است و بايد نواقص آن هرچه زودتر برطرف شود تا آماده برگزاري بازي‌هاي بين‌المللي شود.

نظر شما